מותג עוגיות הסנדביץ' Oreo בסרטון פרסומת בתלת-מימד ללא צורך בשימוש במשקפיים

הסרטון, המציג את ה-"טקס המסורתי" של אכילת עוגיית Oreo – "מסובבים, מלקקים, וטובלים", יוצג על מסכי LCD 3D ענקיים שיוצבו בצמתי הרכבת בתל-אביב (רכבת מרכז, האוניברסיטה והשלום) לתקופה של שישה חודשים, החל מחודש יולי ועד סוף חודש דצמבר 2010

Oreo, מותג עוגיות הסנדביץ'  מבית קראפט פודס, מעלה סרטון פרסומת בטכנולוגיית תלת-מימד באמצעות חברת Belfour הבריטית, בעלות של 150,000 $.

הסרטון, המציג את ה-"טקס המסורתי" של אכילת עוגיית Oreo – "מסובבים, מלקקים, וטובלים", יוצג על מסכי LCD 3D ענקיים שיוצבו בצמתי הרכבת בתל-אביב (רכבת מרכז, האוניברסיטה והשלום) לתקופה של שישה חודשים, החל מחודש יולי ועד סוף חודש דצמבר 2010.

קראפט פודס ישראל היא בין החברות הראשונות בארץ שתציג סרטוני פרסומת באמצעות שימוש במדיה התלת-מימדית של מסכי LCD סביבתיים.

ניר איצקוביץ, מנהל השיווק של קראפט פודס ישראל, אומר: "כתאגיד המזון השני בגודלו בעולם, מחוייבת קראפט פודס, להיות בחזית היצירתיות והטכנולוגיה. לפיכך, אנו בקראפט פודס ישראל רואים חשיבות עליונה בהיותנו בין החברות הראשונות להשתמש במדיה הטכנולוגית החדשה, באופן שיימשוך את תשומת לבו של קהל היעד שלנו. השימוש במסכי ה-3D TV רלוונטי במיוחד בתקופה זו של פתיחת משחקי המונדיאל, בה אנו עדים להתפתחות בטכנולוגיית התלת מימד החל מסרטי טלוויזיה, ועד מסכי הטלוויזיה".

בניגוד לסרטי תלת-מימד המצריכים שימוש במשקפיים מיוחדים, למסכי-העל שיוצבו בצמתים יש טכנולוגיה השולחת אותות שונים לכל עין, ובכך מטעה את המוח לחשוב כי התמונות נעות ומרחפות מחוץ למסך.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר