מותג קייטרינג חדש לחברת הקייטרינג הותיקה שישקו

הקייטרינג יפעל בגני האירועים המובילים באזור המרכז, ובנוסף במתחם האירועים 'סקאפה' בנמל תל אביב, אשר בחר בקייטרינג NOVO כמפעיל הבלעדי של המתחם

בימים אלה נחנך מותג קייטרינג חדש בשם NOVO – מותג הפרימיום החדש של חברת הקייטרינג הותיקה "שישקו", המשתמש בבסיס הלוגיסטי האיתן ובניסיון רב השנים של החברה-האם מחד, ומאידך מציע חוויה קולינארית חדשה של מטבח שף.
הקייטרינג יפעל בגני האירועים המובילים באזור המרכז, ובנוסף במתחם האירועים 'סקאפה' בנמל תל אביב, אשר בחר בקייטרינג NOVO כמפעיל הבלעדי של המתחם.

לדברי נילי פרידמן, סמנכ"ל השיווק של "שישקו", הקמת המותג החדש נבעה מצורך של השוק: "בשנים האחרונות אנו עדים למגמה של קהל שמחפש ומבקש יוקרה, הן בשוק הפרטי והן בשוק העסקי שמגלה התעוררות לאחר תקופה של מיתון. כדי לפנות לשוק גדל זה בנינו תוכנית הכוללת השקעה ניכרת במיתוג, בתשתיות הלוגיסטיות ובשירות – מותג חדש ונפרד הפונה לעשירונים הגבוהים".

"NOVO החדש מציע ערכים ייחודיים, וביניהם מטבח שף מודרני ויצירתיות בדגש חזק על רמה גבוהה של שירות בכל שלבי הקשר עם הלקוח. המטרה לתת תחושה אחרת וחדשה, את ה 'וואו' שמחפש הלקוח של היום, שכבר ראה הכל, באירוע שלו".

בהתאם לתפיסה זו מציעים מתחם הסקאפה וקייטרינג NOVO אירועי קונספט ייחודיים, כמו בראנצ'ים עסקיים, סדנאות לפיתוח כישורי ניהול, או חבילת קונספט לאירועי בר מצווה שנבנתה תוך כדי שיתוף פעולה עם חברת "אריאל ועדיאל", החברה הגדולה בישראל בתחום האטרקציות, המשחקים והגימיקים לתחום האירועים הפרטיים.

לצד החוויה הקולינרית מציע NOVO חוויה עיצובית חדשה ומרשימה אשר נבנתה במיוחד עבור קהל פרטי ועסקי, היודע להעריך איכות ומוכן להשקיע בבניה של אירועים אקסקלוסיביים בהתאמה אישית באמצעות שורה של מעצבים איתם עובד קייטרינג NOVO. בהתאם לתפיסת העולם השמה דגש על איכות גבוהה ועל חוויה מרגשת נבנה שיתוף הפעולה עם מתחם הסקאפה החדש שישמש כביתו של המותג.

הסקאפה, חלל מודרני ומעוצב בן 1000 מ"ר המשתרע על פני שתי קומות, ממוקם בקצהו הדרומי של נמל תל אביב בסמוך לחוף מציצים המיתולוגי וממש מעל הגלים המתנפצים. לאחרונה עבר המתחם מתיחת פנים בהשקעה של למעלה ממיליון דולר, וכעת הוא מציע בית לאירועים עסקיים ופרטיים.
עוד מציע הקומפלקס מערכת סאונד ותאורה מתקדמות, חדר טעימות פרטי, ומסכי פלזמה המציגים את הטבחים המלהטטים במטבח לנוכחים באירוע לצד הנוף המרשים של הים.

החלל מתאים לאירועים המונים עד 300 איש בישיבה, או 500 באירועי קוקטייל. ביחד עם קייטרינג NOVO מספק המתחם פתרון כולל לאירועים פרטיים – חתונות, בריתות, בר מצווה, וכן לאירועים עסקיים – מאירועי חברות, כנסים וקוקטיילים ועד תצוגות אופנה והפקות מיוחדות.

הדברים המדליקים לקיץ מבית קייטרינג NOVO
ארטיק עם טוויסט
ארטיקים קרירים הם עניין שבשגרה בקיץ אבל תדמיינו אתכם מלקקים ארטיק אלכוהולי מול הים על רקע השקיעה. קייטרינג NOVO מביא את הלהיט של הקיץ – ארטיקים אלכוהוליים, בטעמי פירות ומרקמים קרירים במיוחד.

להביא את המסעדה לאירוע
כמה פעמים דמיינתם את המנות של המסעדה הכי אהובה עליכם מוגשות באירוע הכי חשוב בחייכם? קייטרינג NOVO מקשיב לצרכי הלקוחות ומשיק טרנד ייחודי וחדש – מטבח עם מנות שף הנרקחות במקום ממש כמו במסעדה. אתם בונים את התפריט האהוב עליכם תוך התייעצות עם השפים של NOVO ומעניקים לאורחים שלכם חוויה קולינארית ייחודית ושונה.

חומרי הגלם הכי טריים
ב- NOVO מאמינים שהתבלינים הטריים שגדלים תחת השמש הישראלית, שמן הזית המקומי והאיכותי, הלחמים מיוחדים שנאפים טריים במקום, הם המוצרים שיעשו את המנות שלנו לקלילות ומותאמות למזג האויר הישראלי החם – בלי רטבים מכבידים, בלי חומרים מיובאים, מוקפאים ומעובדים.

ריחות תבלין על השולחן שלך
ב- NOVO מעניקים חוויה שלמה של עיצוב אינטימי ומיוחד. המזנונים כולם עטופים בעשבי תיבול טריים, ירקות ופירות שמתחשק לקחת ולנגוס בהם. סידורי שולחן ייחודיים, על בסיס עציצים של עשבי תיבול ריחניים במקום הפרחים הסטנדרטיים. סידורי הישיבה הפתוחים לכל שינוי ומותאמים, בכל אירוע, לצרכים של כל לקוח.

קינוחי רטרו הכי עדכניים שיש
ואיך אפשר לסיים בלי הקינוחים – השפים של NOVO מחזירים אותנו לטעם של פעם עם קינוחי רטרו מרגשים: קעריות ג'לי, מיני קרמבואים, מיני קסטות, ועוד המון הפתעות.


קייטרינג NOVO
רח' גשר העץ, פארק התעשייה עמק חפר
04-6222443

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר