מזרח ודרום-מזרח – מתכונים מובחרים מסין, מיפן ומדרום מזרח אסיה

הגישה המובילה ספר זה, היא שהמטבח של מזרח ודרום-מזרח אסיה, הוא הרבה יותר מהאוכל הסיני אותו אנו מכירים, או חושבים שמכירים: סושי יפני, מאכלי גריל קוריאניים, קארי תאילנדי, ספרינג רולס וייטנאמיים, וזאת לצד מאכלים מהמטבח האינדונזי, הקמבודי והמלזי

מזרח ודרום-מזרח
מתכונים מובחרים מסין, מיפן ומדרום מזרח אסיה
מאת סוניה סטיבנסון, קלייר פרגוסון, פיונה סמית ואלזה פטרסן – שפלרן
מאנגלית: סימה פריאל
כנרת בית הוצאה לאור
מחיר מומלץ לצרכן: 98 ₪


הגישה המובילה ספר זה, היא שהמטבח של מזרח ודרום-מזרח אסיה, הוא הרבה יותר מהאוכל הסיני אותו אנו מכירים, או חושבים שמכירים: סושי יפני, מאכלי גריל קוריאניים, קארי תאילנדי, ספרינג רולס וייטנאמיים, וזאת לצד מאכלים מהמטבח האינדונזי, הקמבודי והמלזי.

אין פלא שלכתיבת הספר חברה קבוצת נשים, שכל אחת מכירה חלק מרזי המטבח של יבשת ענקית זאת הנקראת דרום מזרח אסיה.

פרקי הספר כוללים חטיפים ואוכל רחוב; מרקים וסלטים; ירקות ואוכל צמחוני; דגים ופירות ים (כן,הספר אינו כשר); בשר ועוף; מנות מתוקות; ופרקי סיום על מוצרי היסוד במטבח בו מדובר: אורז, אטריות, וצירי בישול אסיאתיים יסודיים.

הספר מלווה בצילומים מרהיבי עין ומעוררי תיאבון, כך ששעועית ירוקה ודלורית בחלב קוקוס חריף, נראית לא פחות סקסית מעוף בנגקוק או ברווז ברוטב עם זנגוויל.

המתכונים מפורטים ביותר, ואין ספק שאמנם הם דורשים הצטיידות ייעודית בחומרי גלם שלא תמיד נמצאים בבית, אך נוכח השפע של מוצרים דרושים במעדניות ואף במרכולים, הסיכוי להצליח בהפקת תוצר ערב לחך ודומה לתמונה – הנם גבוהים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר