מחזור שני לקורס כיצד להפוך את הבישול הביתי לעסק כלכלי

אלפי בשלנים ביתיים מעונינים להרוויח כסף מהמטבח הביתי

מדי סוף שבוע מקיימים עשרות קניונים ומרכזים מסחריים בכל רחבי הארץ ירידי אוכל מוכן בהם משתתפים מאות בשלנים ביתיים. כל אחד מהבשלנים מציג למכירה ביריד את המנות המיוחדות שלו לקהל הרחב. בשלנים אלה כבר חצו את הקו והתחילו להרוויח מהבישול הביתי, אולם הם חלק קטן מהפוטנציאל האמיתי של תחום זה.

המעבר מבישול ביתי לבני המשפחה לבישול בכמויות גדולות יותר מחייב הערכות מיוחדת ופעולות שיבטיחו רווחיות תוך שמירה על איכות המנות. עד כה לא היה שום קורס מקצועי שסיפק את הרקע המקצועי למבשלים ואופים מהבית שרוצים להפוך את התחביב למקצוע.

זיו אייל, המספק שירותי ייעוץ והדרכות למי שפועלים או מעונינים לפעול בענפי המזון והאירוח ואתר האינטרנט "אכול ושאטו" (www.foodis.co.il), מקיימים את המחזור השני של קורס מבשלים ואופים מהבית.

לדברי זיו אייל: "הרבה נשים וגברים מבשלים, אופים, רוקחים ריבות ומכינים גבינות בבית – ורוצים להפוך פעילות זאת לעסקית, אם באופן חלקי ואם באופן מלא. קורס זה יספק את המתווה הבסיסי להפיכת בישול ואפייה בבית לפעילות עסקית, תוך הכרת האפשרויות הרבות ולצידן המכשולים בדרך".

נושאי הלימוד בקורס: הבית כמקום עבודה, הגדרת סל המוצרים, העסק, בדיקת השוק, מתחרים, קהל יעד, אישורים ודרישות רישוי, תכנן העבודה, ניהול זמן, ציוד ואחסון – השקעות, ביטוח, בניית תפריטים, חומרי גלם ורכש, ספקים, קניינות, שיטות עבודה, ניהול מלאים, בטיחות מזון, חיי מדף, טריות, אחריות בעלים, אריזה, מכירה, שיווק ופרסום, ערוצי שווק, דרכי שווק, טעימות, אירועים, שינוע ולוגיסטיקה, כוח אדם/עובדים, תכנון עסקי, תמחור וגבייה,מועדוני לקוחות, לקוחות קבועים, שווקי אוכל, גמישות והתאמה לצורכי הלקוח, דוחות והנהח"ש.

הקורס יתקיים בשלושה מפגשים של שלוש שעות וייפתח בתאריך 20 במרץ במרכז ההדרכה של אתר אכול ושאטו ברעננה, רחוב התעשייה 21, א.ת. רעננה.
מחיר הקורס: 950 שקל כולל מע"מ.
לפרטים והרשמה: ליאת דדון, מתאמת הדרכה – אכול ושאטו,
טל. 1-800-560-000 או במייל [email protected]


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר