fbpx

מחלבות גד במהלך שיווקי הפונה לאנשי המקצוע בתחום התזונה הנכונה בכ-100,000 דולר

במסגרת המהלך, מדי חודש החברה תשלח החברה מאמרים מקצועיים, המלצות, טיפים, מתכוני בריאות ושוברים לקבלת מוצרים להתנסות; לאנשי המקצוע בתחום התזונה הנכונה: דיאטנים, תזונאים, נטורופתים ועוד
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת "מחלבות גד" יוצאת בימים אלה במהלך שיווקי, במסגרתו תשקיע החברה כ-100,000 דולר במהלך שמטרתו פנייה לאנשי המקצוע בתחום התזונה הנכונה: דיאטנים, תזונאים, נטורופתים ועוד.

במסגרת המהלך, מדי חודש החברה תשלח להם מאמרים מקצועיים, המלצות, טיפים, מתכוני בריאות ושוברים לקבלת מוצרים להתנסות במהלך שנת 2008.
התכנים הרלוונטיים והמידע לקהל זה יאספו ויכתבו ע"י התזונאית הקלינית ליאורה חוברה.

לאחרונה חתמה "מחלבות גד" על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם תנועת ,SLOW FOOD מתוך אמונה בתכנים אותם מייצגת התנועה, ותתמוך בתכנים אלה ותקיים פעילויות משותפות ומגוונות.

מחלבות גד הינה המחלבה הרביעית בגודלה בישראל, ואומרת כי במקביל לקידמה היא מקפידה לשמור על הערכים של המותג: האותנטיות, המשפחתיות, מסורת של ארבעה דורות, ועל יחודיות ואיכות, פשטות ויוקרתיות האופייניות לה, במסגגרת שמירת "הטעם של פעם".

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

כתבו תגובה