מחלבות גד במהלך שיווקי הפונה לאנשי המקצוע בתחום התזונה הנכונה בכ-100,000 דולר

חברת "מחלבות גד" יוצאת בימים אלה במהלך שיווקי, במסגרתו תשקיע החברה כ-100,000 דולר במהלך שמטרתו פנייה לאנשי המקצוע בתחום התזונה הנכונה: דיאטנים, תזונאים, נטורופתים ועוד.

במסגרת המהלך, מדי חודש החברה תשלח להם מאמרים מקצועיים, המלצות, טיפים, מתכוני בריאות ושוברים לקבלת מוצרים להתנסות במהלך שנת 2008.
התכנים הרלוונטיים והמידע לקהל זה יאספו ויכתבו ע"י התזונאית הקלינית ליאורה חוברה.

לאחרונה חתמה "מחלבות גד" על הסכם שיתוף פעולה אסטרטגי עם תנועת ,SLOW FOOD מתוך אמונה בתכנים אותם מייצגת התנועה, ותתמוך בתכנים אלה ותקיים פעילויות משותפות ומגוונות.

מחלבות גד הינה המחלבה הרביעית בגודלה בישראל, ואומרת כי במקביל לקידמה היא מקפידה לשמור על הערכים של המותג: האותנטיות, המשפחתיות, מסורת של ארבעה דורות, ועל יחודיות ואיכות, פשטות ויוקרתיות האופייניות לה, במסגגרת שמירת "הטעם של פעם".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה