מחלבות גד מגבירה את פעילות הייצוא ומציגה מיתוג חדש לייצוא למותג GAD בשלוש שפות

ב-5 החודשים הראשונים של 2008 גדל היקף הייצוא של המחלבה בכ-50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד. סה"כ היקף הייצוא של המחלבה בשנת 2007 היה כ- 6.5 מיליון ש"ח והצפי לשנת 2008 כ- 12 מיליון ש"ח.

"מחלבות גד" מגבירה את פעילות הייצוא, ומציגה מיתוג חדש לייצוא למותג GAD באנגלית, צרפתית וגרמנית.
המיתוג החדש הותאם לשוק הבינלאומי הכללי, בנוסף לפעילות בשוק הכשר אשר בשנים האחרונות מחפש ומעריך מוצרים המגיעים מאגן הים התיכון והינם בעלי אוריינטציה ואותנטיות ים תיכונית.

המהלך ימצב את "גד" כמחלבה המתמחה בייצור ושיווק מגוון מוצרים ים תיכוניים, כגון: פטה כבשים, סדרה הכוללת מגוון מוצרים של גבינה בולגרית מעודנת עם מלח ים טבעי, סדרת גבינות ריקוטה, גבינות צפתיות, מוצרלה ועוד.

בשנתיים האחרונות הגדילה "מחלבות גד" משמעותית את פעילות הייצוא. סך הייצוא בשנת 2007 היה כ-6.5 מיליון ש"ח – גידול של 70% לעומת שנת 2006, וב-5 החודשים הראשונים של 2008 היקף הייצוא גדל ב-50% לעומת התקופה המקבילה אשתקד.
היקף הייצוא לשנת 2008 מוערך בכ-12 מיליון ש"ח.

בימים אלה חתמה החברה כניסה לשיווק מוצרים לרשת "קרפוף" הגרמנית, כאשר הכניסה לרשת "קרפוף" ולשווקים נוספים תתבצע כבר במיתוג החדש ובהתאמה לשפה המובנת לצרכן במדינות אלה – אנגלית, צרפתית וגרמנית.
השלב הבא במהלך זה יהיה הוספת מתכונים ומגוון סוגי הגשה המותאמים למוצרים בשפות הרלוונטיות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר