"מחלבות גד" נכנסת למגזר הרשתות החרדיות

אפיון ופילוח הצרכים והביקושים של הטעמים המאפיינים צריכה משפחתית מראה שקטגוריית הגבינות המיוחדות שעונה לצרכים של אירוח ואכילה במסגרת המשפחה וצריכה אישית, הנה "פנויה" במגזר החרדי ואינה מכילה מספר שחקנים רב כפי שניתן למצוא בשוק הכללי

בעקבות השלמת מהלך המיתוג החדש של "מחלבות גד" שהחל לפני כ-5 שנים במגזר הכללי, וכלל מיצוב תדמיתי של החברה, הרחבת מגוון המוצרים והרחבת פלח השוק; נכנסת "מחלבות גד" למהלך שיווקי נוסף במגזר החרדי והרשתות החרדיות.

עזרא כהן, מנכ"ל "מחלבות גד", אומר שבמהלך 6 החודשים האחרונים השקיעה החברה כ-2 מיליון ש"ח ומשאבים רבים להכשרת קווים, רפתות מייצרות, חומרי גלם, חומרי אריזה והשגת כשרויות הבד"צ במטרה לשווק למגזר החרדי הכולל כ- 120 אלף בתי אב ולמעלה מ-750 אלף נפש.

החברה תיכנס בשלב הראשון למגזר החרדי עם מגוון של למעלה מ-35 מוצרים שונים מסדרת הבולגריות, הלבנה, הצפתיות, פטה, ריקוטה,יוגורט עזים ועוד.
המוצרים ישווקו בשוק המאורגן ברשתות "שפע שוק", "אלף", "זול פה", "ברכל" ונקודות מכירה נוספות.

המהלך כולל שדרוג מספר המוצרים שהותאמו לקהל המטרה במגזר החרדי, וכולל הגדלת נפח האריזות המתאימה לצריכת המזון האופיינית למשפחה במגזר החרדי. חלק מהאריזות הוגדלו מ-250 גרם ו-350 גרם במגזר הכללי ל-500 גרם במגזר החרדי, ויוצרו אריזות חדשות עבור המגזר.

אפיון ופילוח הצרכים והביקושים של הטעמים המאפיינים צריכה משפחתית מראה שקטגוריית הגבינות המיוחדות שעונה לצרכים של אירוח ואכילה במסגרת המשפחה וצריכה אישית, הנה "פנויה"
במגזר החרדי ואינה מכילה מספר שחקנים רב כפי שניתן למצוא בשוק הכללי, בו גם במעדניות וגם על המדף ניתן למצוא מגוון רב. 'מחלבות גד" נותנת מענה לכך במגזר החרדי ע"י התמחותה בגבינות המיוחדות.

רמת המודעות במגזר החרדי למוצרי חלב עזים ויתרונותיו גבוהה יותר מאשר באוכלוסייה הכללית, וגם כאן "מחלבות גד" מגיעה עם יתרון במגוון מוצרים.
במחקרי שוק שערכה החברה עלה שהצפתית בעלת המרקם המיוחד והטעם העדין והרך והריקוטה המועשרת בסידן נמצאות במרכז הצריכה של הגבינות המיוחדות, הן במשפחה והן באירועים.

במגזר החרדי יש מספר רב של אירועים המצריכים צריכת מוצרי חלב מוגברת, כגון תשעת הימים שבין ראש חודש אב לתשעה באב – עקב האיסור לאכול בשר, שבועות – חג החלב, "עונג שבת" – רכישת מעדנים, שבתות הקיץ – סעודה שלישית חלבית, "בין הזמנים", ועוד.

רמות המחירים למגזר החרדי תואמות את מחירי השוק הכללי למרות תוספת ההשקעה והמשאבים שמאפיינים את התאמתם למגזר כגון: חומרי גלם, אריזה, הכשרים וכו'. המטרה היא להגיע להתנסות וחדירה מירבית למגזר.
בשלב השני של כניסת "מחלבות גד" למגזר החרדי, תהיה הגדלת המגוון של המוצרים היועדים לשוק המוסדי/ מקצועי בהכשר "בד"צ מהדרין".החדירה ממונפת גם לשווקים יהודיים בעולם הצורכים מוצרי "בד"צ מהדרין" והכשר OU המיועד ליצוא לארה"ב.

פילוח שוק מוצרי החלב במגזר החרדי:
שוק המעדניות – 218 מיליון ש"ח
שוק הגבינות הלבנות – 136 מיליון ש"ח
שוק היוגורט פרי – 109 מליון ש"ח
שוק היוגורט הלבן-89 מיליון ש"ח
שוק השמנות – 18 מיליון ש"ח
שוק הלבנה – 6 מיליון ש"ח
שוק גבינות האירוח – 9 מיליון ש"ח.







כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר