מחלבת השומרון נכנסת לתחום ההפצה: תפיץ את מוצרי מחלבות הפרימיום משק דותן וברקנית

במסגרת ההסכם תפיץ מחלבת שומרון את מוצרי המחלבות לנקודות מכירה אליהן היא מגיעה בכל רחבי הארץ, הכוללות את רשתות השיווק, מעדניות, בתי קפה, מסעדות ובתי מלון

מחלבת השומרון, מהמחלבות הוותיקות בישראל, נכנסת לתחום הפצת הגבינות, ותפיץ את גבינות הכבשים של מחלבת "משק דותן" ואת גבינות העיזים של מחלבת ברקנית.

במסגרת ההסכם תפיץ מחלבת שומרון את מוצרי המחלבות לנקודות מכירה אליהן היא מגיעה בכל רחבי הארץ, הכוללות את רשתות השיווק, מעדניות, בתי קפה, מסעדות ובתי מלון.

ברקנית הינה מחלבת פרימיום משפחתית מכפר יחזקאל. המחלבה מייצרת גבינות עיזים מחלב מלא ובתהליכי ייצור מסורתיים. למחלבה עדר צאן המונה כ- 700 עיזים וכושר הייצור שלה עומד על 5000 ק"ג גבינה בחודש. ברקנית מייצרת גבינות עיזים כסנט מור, מנצ'גו, וולנסיי וסוגים רבים אחרים.
מחלבת משק דותן מכפר שמואל מייצרת גבינות מחלב כבשים. בין היתר מייצרת המחלבה גבינות צ'דר, תום, פקורינו, חלומי, פטה.

דורון סימונוב, מנהל השיווק של "מחלבת שומרון", אומר כי המחלבה זיהתה דרישה הולכת וגוברת מצד הצרכנים לגבינות פרימיום, ומצד שני יש מחלבות בוטיק המייצרות גבינות מעולות אך חסרות מערכת הפצה בכדי להגיע לנקודות המכירה ברחבי הארץ.
לדבריו, המשאיות של מחלבת שומרון מגיעות לנקודות רבות מצפון הארץ ועד דרומה.
לכן פותחת מערכת ההפצה של המחלבה בפני מחלבות הבוטיק אפשרויות שלא היו להן עד כה.

"אנחנו לא מתכוונים לעצור את התנופה, וכיום אנחנו במגעים מתקדמים עם מספר מחלבות נוספות. בכלל, יש ברחבי הארץ מחלבות בוטיק המייצרות גבינות פרימיום נהדרות, שטעמן אינו נופל מגבינות המיוצרות בחו"ל", מציין סימונוב.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר