מחלבת טרה בפעילות שיווקית לילדים: ליצור קומיקס עם טום וג'רי ולזכות בפרסים

בנוסף מקיימת המחלבה שיתוף פעולה עם ערוץ הילדים, ומזמינה את הילדים לחגוג את יום הולדתם באולפן

"מחלבת טרה" חנכה מיני סייט חדש באתר "TIPO", פורטל הילדים והנוער הגדול בישראל, הפונה לילדים בגילאי 6-12.
באתר מציעה המחלבה פעילות חוויתית "ערוץ האנימוווציה" בו מתאפשר לילדים ליצור סרטוני קומיקס קצרים באמצעות מגוון רחב של סגנונות אנימציה שונים, רקעים, דמויות קומיות, בנוסף לדמויות המלוות את הערוץ "טום וג'רי".
הזכייה בפרס הגדול תהיה בסיום הקמפיין, ומי שיזכה לדירוג הגבוה ביותר עד סוף הקמפיין יזכה בקורקינט ממונע.

בנוסף מקיימת טרה שיתוף פעולה עם ערוץ הילדים, באייטם יומי על מסך הטלוויזיה ובמיני סייט ייעודי באתר ערוץ הילדים. דרך המיני סייט מוזמנים הילדים להשתתף בתוכנית, ולחגוג יום-הולדת באולפן ערוץ הילדים. לילדים החוגגים באולפן מוענקת מתנה נוספת – צידנית ממותגת עם מוצרי החלב של "טום וג'רי".

דנה אבשלום, מנהלת מותג "מחלבת טרה", אומרת: "מוצרי חלב הם אבן יסוד בתזונת ילדים. אנחנו מציעים לילדים מגוון רחב של מוצרים כמו משקאות חלב, מעדנים, וגבינות לבנות. חשוב לנו להגיע גם לקהל יעד זה, ולכן אנו יוצאים בפעילות מיוחדת עם הפרזנטורים שלנו, הפונים לילדים".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר