מחלבת טרה בקמפיין אינטרקטיבי: עצב לך חולצת פרה

מחלבת טרה יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי. הקמפיין ימשך כעשרים יום ובמסגרתו יוזמנו הגולשים לעצב חולצת פרה על פי טעמם אישי

מחלבת טרה יוצאת בקמפיין אינטראקטיבי. הקמפיין ימשך כעשרים יום ובמסגרתו יוזמנו הגולשים לעצב חולצת פרה על פי טעמם אישי. בכניסה לאתר http://WWW.TARA.CO.IL יינתנו לגולשים עיצובי פרה, צבעים, כתמים בגדלים שונים, אלמנטים הקשורים לעולם הפרות ואפשרויות טקסט, בעזרתם יוכלו לעצב את חולצת הפרה המיוחדת שלהם. בכל יום, ייבחרו 50 חולצות אשר יודפסו וישלחו לבית הגולשים אשר עיצבו אותן.

הפעילות באתר היא חלק מקמפיין גדול הכולל שילוט חוצות, מודעות בעיתונות ועתיד לכלול גם סרטונים בטלויזיה, תחת הסלוגן 'הכל מתחיל בחלב מצוין'. מטרת הפעילות היא ליצור חיבור בין עיצוב כתמי הפרה המופיע על גבי האריזות החדשות של מחלבת טרה לבין הפרות, המהוות את המקור והבסיס לכל המוצרים של המחלבה. לצד חשיפת המוצרים במיתוג החדש, יעניק האתר לגולשים חוויה מהנה שתעביר אליהם בצורה מעניינת את מסרי המותג.

עליית האתר תלווה בקמפיין באנרים בפריסה רחבה באמצעות משרד האינטראקטיב TBWA.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר