מחלבת טרה ממשיכה ההתקשרות עם JWT ישראל ונותנת ל- TBWA/יהושוע את תקציב הפרסום של המותג הבינלאומי מולר

הסכם הזיכיון והידע שנחתם עם חברת החלב הבינלאומית מולר (Müller), יעניק לטרה ידע טכנולוגי נוסף בייצור ובפיתוח מוצרים חדשים עם דגש על מוצרי פרמיום, וכמו כן זיכיון בלעדי לייצור ולשיווק מוצרי מולר בישראל

מחלבת טרה הודיעה כי תמשיך את ההתקשרות עם משרד הפרסום JWT ישראל, שאחראי על האסטרטגיה הפרסומית לטרה שנבנתה בשנתיים האחרונות, וימשיך להוביל ולפתח אותה. זאת לאור שביעות הרצון מהמשרד.
במקביל, הודיעה טרה כי משרד הפרסום TBWA/יהושוע קיבל את תקציב הפרסום של המותג הבינלאומי מולר, עימו חתמה מחלבת טרה על הסכם זיכיון וידע. החלטה זו התקבלה במטרה לנצל את הידע והניסיון של TBWA העולמי עם המותג מולר, שכן הסוכנות מטפלת במותג מולר בבריטניה.

הסכם הזיכיון והידע שנחתם עם חברת החלב הבינלאומית מולר (Müller), יעניק לטרה ידע טכנולוגי נוסף בייצור ובפיתוח מוצרים חדשים עם דגש על מוצרי פרמיום, וכמו כן זיכיון בלעדי לייצור ולשיווק מוצרי מולר בישראל.

מולר הינה חברה פרטית המייצרת מגוון רחב של מוצרי חלב, גבינות וקינוחים. בתחום היוגורט מולר הינה כיום מס' 1 בשוק הבריטי והינה מס' 2 בגרמניה ובאיטליה. גם בכלל אירופה, מולר הינה חברת היוגורט מס' 2 בגודלה אחרי דנונה.

מולר פועלת בקטגוריות רבות: ממוצרי חלב לבנים, גבינות צהובות, מעדני מבוגרים, מעדני אורז, פרוביוטי, מועשרים, קינוחים, ועוד. מוצרי מולר כוללים את Müllerlight (מוצרי דל שומן כולל מעדני יוגורט, מעדני פירות וקינוחים), Müllerice (מעדני שמנת עם "פצפוצי אורז" במגוון טעמי פירות), Müller Corner ו- Müller Healthy Balance (מעדני יוגורט עם תוספות), Müller Vitality (משקאות ויוגורטים פרוביוטיים), Müller Amore (מעדני יוגורט עשירים), ו-Müller Children’s Range (מעדני יוגורט וג'לי לילדים).

אתר אינטרנט: www.muller.co.uk

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר