מחלבת טרה מציגה בישראל את המותג האירופאי Müller

החדרת מוצרי Müller בארץ תהיה הדרגתית. בשלב הראשון יוצג קו מוצרי היוגורט froop – יוגורט BIO 3% עשיר במרקם ובטעם ועם קציפה, העשוי מפרי טבעי וללא חומר משמר

אל שוק מוצרי החלב בישראל בו יש שתי שחקניות גדולות בלבד – תנובה ושטראוס על מותגיהן יופלה ודנונה – מצטרף שחקן בינלאומי חדש.
מחלבת טרה מציגה את מותג הפרימיום האירופאי מולר – Müller, שמוצריו מכילים פירות טבעיים המיוצרים בתהליך המשמר את איכות הפירות, ואינם מכילים חומרים משמרים.

החדרת מוצרי Müller בארץ תהיה הדרגתית. בשלב הראשון יוצג קו מוצרי היוגורט froop – יוגורט BIO 3% עשיר במרקם ובטעם ועם קציפה, העשוי מפרי טבעי וללא חומר משמר.

Müller נחשבת למחלבה הגדולה והמודרנית ביותר באירופה,
בישראל הותקנו קווי ייצור ייעודים וחדשים במחלבת טרה, וייצור מוצרי Müller פועל על פי הסטנדרט האיכותי של המחלבה האירופאית ובפיקוח אנשי החברה מאירופה.

יותר משליש מכל מוצרי היוגורט הנצרכים בבריטניה, מיוצרים על ידי Müller, ויותר מ-170,000 יחידות מוצרי Müller נצרכות בבריטניה מדי שעה.
Müller נמצא בין חמישה מותגי המזון והמשקאות המובילים ברשתות השיווק בבריטניה, לפני מותגים כמו קוקה-קולה, דיאט קוקה-קולה, סטלה ארטואה, נסקפה ודנונה.

מחירי froop, המוצר הראשון של Müller, ינועו אצלנו בין 4.10 ל-4.50 ₪ ליחידה.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר