מחלקת בירה חדשה בטיב טעם רמת החייל

ההיקף הכספי של השוק עומד על 2 מיליארד שקלים. מתוכם 500 מיליון שקלים ברשתות השיווק, והיתר, על פי ההערכות, במסעדות ובברים

עיקר צריכת הבירה בישראל מתרחשת בישראל בחודשי הקיץ – השילוב של בירה קרה עם אבטיח הוא אחד הבילויים המועדפים עלינו. אנו לא צורכים בירה כמו במדינות מערביות אחרות – כ-18.2 ליטר בשנה בישראל לעומת כ-66.2 ליטר בשנה במערב אירופה בכלל, 107 ליטר בשנה בגרמניה ו-132 בצ'כיה. אבל ההיצע גדל, והדרישה לבירות איכותיות יותר עולה.
ההיקף הכספי של השוק עומד על 2 מיליארד שקלים. מתוכם 500 מיליון שקלים ברשתות השיווק, והיתר, על פי ההערכות, במסעדות ובברים.

כל זה מניע את רשת טיב טעם להשיק מתחם בירה חדש בסניף הגדול ברמת החייל, עם אפשרות לרכוש לא פחות מ-500 בירות מרחבי העולם ומישראל, כולל בירות של מבשלות בוטיק ישראליות.
כדי להפוך את חווית הקניה לייחודית, הציבה הרשת במקום בר, אותו יאייש ברמן שיציע למבקרים את האפשרות לשתות בירה במקום עם פיצוחים, ולצפות בשידורי ספורט שיוקרנו על שישה מסכי ענק מעל הבר.

בעוד שמתחם הבירה נפתח בסניף זה בלבד, ברשת מבטיחים הצע בירות מכובד גם במחלקות הבירה בסניפי ראשון לציון ונתניה.

"בשנים האחרונות, שוק הבירה בישראל התפתח משמעותית", אומר עדי כהן,מנכ"ל קבוצת טיב טעם (בתמונה). "ישראלים שנהנו משתיית בירה בחו"ל מבקשים למצוא אותה גם כאן בישראל, ולכן החליטה הרשת לפתח ולהוביל את קטגוריית הבירה ולהציע את המגוון הרחב ביותר כיום בשוק. פתיחת מתחם הבירה נערכת בסמוך למשחקי היורו ובשיא חודשי הקיץ, ועל כן אנו צופים עלייה ניכרת של עשרות אחוזים במכירת בירות".

מבשלות הבוטיק המקומיות אמנם תופסות נתח מצומצם בלבד משוק הבירה, אבל כמו בשוק היין, הן משפיעות על הדרישות של הלקוחות, ובכך משנות את כלל השוק. זו הסיבה שהמבשלות הגדולות מציעות מהדורות מוגבלות של בירות "בוטיקיות", בעוד היבואנים מרחיבים את ייבוא הבירות האיכותיות.

בטיב טעם מהוות מכירות בירות בוטיק ופרמיום מיוחדות, נתח משמעותי במכירות, כאשר בירות הבוטיק הישראליות המובילות בקטגוריה הן אלכסנדר, מלכה, נגב ובזלת. בין המיובאות מובילות במכירות בנדקטינר, ווינשטפן, קורונה, סטלה ארטואה, בקס, הוגרדן, לה טראפ, קרומבכר, פרנסי סקנר, פאולנר, ביטבורגר, וקסטל רוז'.

צילום אלעד גוטמן

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר