מחקר: אכילת תפוחי אדמה גורמת להשמנה – בלי הבדל בין מטוגנים למבושלים

מחקר שנערך על ידי בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת הרווארד, מצא כי אכילת תפוחי אדמה גורמת לעלייה במשקל, בניגוד ליוגורט ואגוזים שאלה הצורכים אותם יורדים במשקל. כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות

מחקר שנערך על ידי בית הספר לבריאות הציבור באוניברסיטת הרווארד, מצא כי אכילת תפוחי אדמה גורמת לעלייה במשקל, בניגוד ליוגורט ואגוזים שאלה הצורכים אותם יורדים במשקל. כך מדווח TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות.

תוצאות המחקר סותרות את ההנחה המקובלת כי רק תפוחי אדמה מטוגנים, צ'יפס ותואמיו, הם שגורמים לעלייה במשקל, אך מתברר כי תפוחי אדמה מבושלים ואפויים עושים זאת.

פרנק מויר, מנכ"ל התאחדות מגדלי תפוחי האדמה במדינת איידהו, הידועה כאסם תפוחי האדמה של ארה"ב, אמר בתגובה כי לפחות אחד מהחוקרים ידוע כמתנגד חריף לתפוחי אדמה עוד לפני שנערך המחקר.
תוצאות המחקר הביאו לכך שהתאחדות המגדלים באיידהו, החליטה להשיק מסע פרסום עם הפרזנטורית דניס אוסטין עם המסר "תפוחי אדמה טובים ללב שלך". מסע הפרסום יתחיל לרוץ בספטמבר הקרוב.

פרשנות העורך שמחה סיגן: קיימת טענה החוזרת על עצמה, כי חלק מהמחקרים המציגים יתרונות או חסרונות בריאותיים של מוצר מזון כלשהו, מכוונים על ידי גורמים אינטרסנטיים, הרוצים להגדיל את מכירותיהם או להקטין את אלה של המתחרים. יחד עם זאת, במידה שיהיו מחקרים תומכים נוספים, עשויה תובנה זו להשפיע על הרגלי אכילה של רבים, וכמובן גם על תעשיית המזון.


מתוך TRENDS – ידיעון מקוון למגמות שיווקיות חדשות
www.trends-news.com

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר