מטבחי הדקל ומעצבי האופנה אומרים: הייה גבר, בשל עם סינר

המעצבים שנטלו חלק בפרויקט הם רונן חן, ארצי יפרח, ששון קדם, דורון אשכנזי, יובל רביד, דיויד ששון, עידו רקנטי ורון מנדלמן. הסינרים המעוצבים יוצגו למכירה בסניף מטבחי הדקל ברמת השרון במחיר של 1,290 ₪ לסינר. כל מעצב יתרום את כספי הסינר שנמכר לארגון צדקה על-פי בחירתו

בשנים האחרונות נכנסים הגברים למטבח ללא בושה, ומפליאים בהצגת יכולות בישול ואפייה. נכון שהמטבח נשאר ביומיום נחלת הנשים, אבל לכל שבוע יש סופשבוע…

חברת מטבחי הדקל, בשיתוף עם מעצבי אופנה מובילים, מציגה עתה פרויקט עיצוב מיוחד במינו: גבר מי שמבשל…, במסגרתו יצרו מעצבי האופנה סינרי בישול ואפייה בעלי אמירה עיצובית במיוחד עבור הגבר הישראלי.

המעצבים שנטלו חלק בפרויקט הם רונן חן, ארצי יפרח, ששון קדם, דורון אשכנזי, יובל רביד, דיויד ששון, עידו רקנטי ורון מנדלמן.

הסינרים המעוצבים יוצגו למכירה בסניף מטבחי הדקל ברמת השרון (סוקולוב 86, טל.03-5475144) החל מיום ראשון 1 ביוני, במחיר של 1,290 ₪ לסינר. כל מעצב יתרום את כספי הסינר שנמכר לארגון צדקה על-פי בחירתו.

על המעצבים והסינרים:
רונן חן חשב על הרעיון לעיצוב הסינר תוך כדי שיטוט באזור תעשייה מדליק באירופה, בעת שצפה בקצבים בטעם של פעם העוסקים במלאכת השחיטה וביתור הבשר כשהם לבושים סינרי עור גדולים ושחורים.
המעצב בחר לתרגם לזמננו ותקופתנו את המראה ועיצב סינר מויניל שחור עם תיפורים לבנים בולטים, כיסים ומתלים עבור כלי הטבח.

ארצי יפרח שאב את ההשראה לעיצוב הסינר מהבדים הקלאסיים המאפיינים חליפות גברים. המעצב מייעד את הסינר לשף האופנתי, המבשל ומארח בבית ומדגיש כי מכיוון שהמטבח הפך למקום בילוי והבישול לדרך חיים, חשוב לעצב סינר בהתאם.

ששון קדם עיצב סינר גולף המשמש כפריט אופנה ייחודי וכסינר עבודה פונקציונאלי. הסינר מספק תחושת אופנתיות במטבח בד בבד עם תחושת בטחון וששון לטבח הגברי. בד הרשת המאוורר, הנושם והקליל ממנו עשוי הסינר, מזכיר רשת דייגים והכיס הגדול משמש את הגבר בזמן הבישול ומאפשר לו להכניס לתוכו מתכון, כלי מטבח, סיגריות ופלאפון.

דורון אשכנזי עיצב סינר לגבר הישראלי המובהק, שהשתלט על המטבח במטרה לבשל ולאפות במו ידיו. הסינר משלב אלמנטים מובהקים מעולם האופנה העכשווי והטרנדי: גופיית סבא מבד כותנה לבן, רוכסן, בד קנבס, שרוך קשירה וכיסים.

יובל רביד עיצב סינר העשוי מג'ינס ומגבת, כמחווה לסרבל הג'ינס הגברי הנצחי. הסרבל תורגם לסינר ושזורה בתוכו מגבת המאפשרת לגבר הבשלן להתלכלך במטבח ולנגב את ידיו כאוות נפשו…הסינר הצבעוני והססגוני מכניס אלמנטים של שמחה וכיף לעבודה במטבח וכיסי הסינר המיועדים לאחסון כלי מטבח, פלאפון ואיי פוד- מאפשרים לבשל ובו זמנית לעשות את מה שאוהבים.

דיויד ששון עיצב סינר בקו קלאסי ונקי, המיועד לגבר הישראלי האלגנטי שעמל במטבח. הסינר עשוי מבד כותנה והוא מורכב מווסט בשילוב מקומות לאחסון כלים, בהשראת חגורת הכלים של פועלי הבניין.

עידו רקנטי עיצב סינר במראה מהוקצע, המעניק לגבר הבשלן הופעה מסודרת, משודרגת, נוחה ואופנתית. הסינר הוא חלק מז'קט גברי אלגנטי, אך לא חנוט מידי והוא עשוי מבד עבודה כחול, בהשראת הפועלים הסינים. הכיסים הממוקמים על גבי הסינר מיועדים לאחסון כלי בישול ואפייה.

רון מנדלמן עיצב סינר בהשראת הסיפור המקראי בו רבקה מכינה מטעמים ושולחת אותם ליצחק עם בנה יעקב, כשהוא לבוש בעורות של גדיי עיזים. יצחק מברכו בברכת הבן הבכור ואומר לו: "הקול קול יעקב- והידיים ידי עשו". החומריות והצבעים העזים של הסינר נגזרים מהסיפור ומבעד לסינר ניתן לחוש בריחות המטעמים שבישלה רבקה אמנו.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר