מטורקיה לישראל: פניציה ירוחם מייצרת בקבוק ייחודי לוודקה קגלביץ'

במפעל פניציה הוקם פס ייצור חדשני שיאפשר לייצר את הבקבוק כך שיתאים לדרישות העיצוב הבינלאומי של המותג ויעמוד בסטנדרטים האיכותיים של בקבוק וודקה קגלביץ'

פניציה ירוחם החלה לייצר בקבוק זכוכית ייחודי אשר עומד בדרישות העיצוב הבינלאומיות, לרגל היציאה לשוק של וודקה קגלביץ' בטעמים בישראל, באמצעות יקבי ברקן.
במפעל פניציה הוקם פס ייצור חדשני שיאפשר לייצר את הבקבוק כך שיתאים לדרישות העיצוב הבינלאומי של המותג ויעמוד בסטנדרטים האיכותיים של בקבוק וודקה קגלביץ'.

לצורך עיצוב הבקבוק הייחודי הוקם צוות חשיבה ופיתוח לו היו שותפים בין היתר סמנכ"ל השיווק והמכירות של פניציה גיל כסלו, ומנהלת השיווק של חברת תדביק האחראית על עיטוף הבקבוק, רבקה אמסלם (בעגה המקצועית "שרוול", כלומר הכנסת הבקבוק לשרוול פלסטיק עליו מודבקת תווית הבקבוק המכילה מידע על פרטי המוצר).

"טרם העברת הייצור לישראל, ייבאו יצרני וודקה קגלביץ' בארץ, את הבקבוקים מטורקיה, אולם כשהתקבלה החלטה להצעיר את המוצר ולהתאימו לסטנדרטים הבינלאומיים של חברת STOCK איטליה, עמדו בפנינו שתי אפשרויות: לייבא את הבקבוקים המוגמרים מאיטליה, או לייצר אותם כאן. בפניציה הרימו את הכפפה ועשו מעל ומעבר על מנת להעביר את הייצור לישראל", אומר שמואל בוקסר, מנכ"ל משותף של יקבי ברקן, יצרני ומשווקי הוודקה בישראל.

אמנון כהן, מנכ"ל פניציה ירוחם, מוסיף: "הדרישה של יקבי ברקן הייתה לייצר בקבוק ייחודי בצורה חריגה וקשה לייצור, אשר לו צבע נדיר, "פרוזן" – דמוי שלג ערפילי על כל שטח הבקבוק. הדבר היווה עבורנו אתגר טכנולוגי לא פשוט, אך בעזרת שילוב כוחות בין הלקוח, ספק השרוולים ואנשי פניציה, עמדנו בו בהצלחה תוך התאמת הבקבוק לדרישות הבינלאומיות של המותג. הבקבוק מיוצר בישראל, ועומד בכבוד בתחרות מבחינת איכות ומחיר כאחד".


פניציה מפעלי זכוכית מייצרת עבור תעשיית המשקאות, המזון והקוסמטיקה, מוצרי זכוכית המותאמים באופן ייחודי לצרכי הלקוח ומותירים חותם שיווקי באמצעות העיצוב ובחירת גוון וצבע הזכוכית.
במפעל פועלים קווי ייצור בטכנולוגיה מתקדמת 24 שעות ביממה, המייצרים כמיליון בקבוקים ביום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר