מטעי בן עזר מציעה לקראת חגי דצמבר משלוח תיבות שי עם נגיעות ארץ ישראליות לחו"ל

מטעי בן עזר היא החברה היחידה שגם מגדלת את פירות ההדר, גם אחראית לבחירת מוצרי הגורמה ואריזתם באריזה מהודרת, וגם על המשלוח לחו"ל

"מטעי בן עזר" המתמחה בין השאר בתחום מארזי השי הנשלחים לחו"ל , מציגה קטלוג חדש המציע למעלה מ-80 מארזים המבוססים על פירות הדר, יינות, ומעדנים מהאיכותיים שמציעה ארץ ישראל.

מטעי בן עזר היא החברה היחידה שגם מגדלת את פירות ההדר, גם אחראית לבחירת מוצרי הגורמה ואריזתם באריזה מהודרת, וגם על המשלוח לחו"ל.

תיבות השי של מטעי בן עזר מכילות שילוב של פרי הדר מובחר הגדל בחלקות מיוחדות, יינות משובחים של יקבי רמת הגולן ויקבי בוטיק נבחרים, מוצרי ספא, שוקולד של מקס ברנר, תיבות תה, קונפיטורות מיוחדות, עוגיות משובחות, שמן זית כתית מעולה, וחפצי אמנות של אמנים ישראלים.
התיבות מגיעות עד לדלת בית הנמען, בתיאום איתו, באמצעות מערך הייצוא הבינלאומי של מטעי בן עזר ושירותי בלדרות בינלאומיים.

בין החידושים השנה:
רימון השפע ופרי הדר – תיבת עץ מעוצבת לצד רימון המסמל שפע וברכה, תפוזים, פומליות ואשכוליות אדומות ולבנות, קונפיטורת רימונים, יין ירדן פינו נואר, עוגיות קרמל שקדים, תה Ceremonie במגוון טעמים, פיסטוק בנוגט קקאו, מבחר שקדים, אגוזים ופירות אדומים יבשים. מחיר: 589 ₪, כולל משלוח
ניחוח לימון ופרי הדר – תיבה הכוללת תפוזים, אשכוליות אדומות ולבנות, פומליות ולימונים, ליקר לימון, קונפיטורת לימון וג'ינג'יר משובחת, עוגיות בישקוטי שקדים ודפי שוקולד חלב עדין ושוקולד מריר עם שברי שקד ואגוז לוז. מחיר: 449 ₪, כולל משלוח.

טווח מחירים: 149-600 ₪.
בחברה אומרים שהמחירים המוצגים בקטלוג כוללים עלויות משלוח, כך שאין "הפתעות" בעת התשלום.

להזמנות קטלוג/תיבות שי: טל. 1800-890-000, 03-6969111
www.benezer.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר