מטעמי המקרא – מתכונים בניחוח פרשת השבוע

ספר אלבומי זה בפורמט גדול, מנסה לשלב בין שני נושאים שלכאורה אין ביניהם קשר: פרשנויות לפרשת השבוע, ומתכונים. הפיתרון: יצירת הקשר זה או אחר בין פרשת השבוע למתכונים, שלעתים עובד ולעתים לא

מטעמי המקרא
מתכונים בניחוח פרשת השבוע
עורכת דפי פורר-קרמר
צילומים: חגית גורן
הוצאה לאור: דפי פורר-קרמר ודני ספרים
מחיר מומלץ: 129 ₪

ספר אלבומי זה בפורמט גדול, מנסה לשלב בין שני נושאים שלכאורה אין ביניהם קשר: פרשנויות לפרשת השבוע, ומתכונים. הפיתרון: יצירת הקשר זה או אחר בין פרשת השבוע למתכונים, שלעתים עובד ולעתים לא.

כך, במקביל לספר בראשית תמצאו מתכוני מנות ראשונות, ספר שמות – מרקים ותוספות, ויקרא – מנות עיקריות, במדבר – קינוחים, דברים – עוגות ועוגיות. ויש גם פרק המוקדש לחגים, כמובן עם מתכוני מנות וארוחות חגיגיות.

בין אנשי השם שתרמו את התייחסותם לפרשת השבוע: הרב ד"ר בני לאו, ד"ר צביה ולדן, המשוררת חוה פנחס-כהן, המאייר שי צ'רקה, סמדר שיר, קובי אוז – ועוד רבים אחרים. בהחלט הצלחה מרשימה של העורכת בליקוט מגוון של כותבים.

באשר למתכונים, הרי למרות שמדובר בפרשת השבוע המתכונים נאספו מכל הבא ליד: מרק ג'ינג'ר דרום אפריקאי לצד קיגל, לשון ברוטב, או מרק פיוז'ן תימני עם תבלינים מרוקאין.

האם העורכת הצליחה במשימתה? אתם תחליטו.
מה שברור הוא שמצד אחד יהיו כאלה מחובבי פרשת השבוע שיתקשו לקבל את השילוב עם המתכונים, ולעומתם אלה אשר ירצו לבשל את מתכוני הספר, ויתקשו לעשות זאת כשהספר מונח במטבח בגלל גודלו.

בכל מקרה כדאי לעיין ב"מטעמי המקרא" בחנות הספרים שלכם.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר