מטריקס ו- LX Mobile יקימו מערכת ממוחשבת לניהול המרכז הלוגיסטי של ויסוצקי, המשלבת טכנולוגית ליקוט קולי

פתרון הליקוט הקולי=מחליף את השימוש בסורקי ברקוד במהלך הליקוט, לצורך אישור מיקומים, סריקת מספרים סריאליים, משקלים וכו',ובכך מאפשר למלקטים לעבוד עם ידיים ועיניים חופשיות לחלוטין, ולהגביר את התפוקה והמיקוד התפעולי

מטריקס ו- LX Mobile זכו בפרוייקט ליישום מערכת ממוחשבת לניהול המרכז הלוגיסטי של חברת ויסוצקי במרכז הלוגיסטי של החברה בצריפין.
המערכת מבוססת על מערכת ניהול המרכזים הלוגיסטיים WMS Expert המיוצגת ע"י מטריקס, בה תשולב טכנולוגיה לליקוט מונחה קול שתיישם חברת LX Mobile. היקף הפרוייקט הכולל יישום המערכת, חומרה, הדרכה והטמעה, נאמד בכמיליון שקל.

מערכת ה- WMS לניהול מרכזים לוגיסטיים תבצע ניהול מלא של כל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של ויסוצקי, ובכלל זה ניהול המלאים והפריטים. מערכת WMS מאפשרת לבצע אופטימיזציה לניהול המחסן בזמן אמת. מערכת הליקוט הקולי תנחה את המלקטים לביצוע המשימות בהוראות קוליות (מוקלטות), וגם תקבל מהמלקטים אישור בגמר ביצוע כל פעולה בזמן אמת.

LX Mobile היתה החלוצה בישראל ביישום מערכות מבוססת זיהוי קולי ביישומים לוגיסטיים, עם הטמעת מערכת הTekspeech של חברת Psion Teklogix עבור מאות משתמשים בכל המרכזים הלוגיסטים של תנובה.

פתרון הליקוט הקולי=מחליף את השימוש בסורקי ברקוד במהלך הליקוט, לצורך אישור מיקומים, סריקת מספרים סריאליים, משקלים וכו',ובכך מאפשר למלקטים לעבוד עם ידיים ועיניים חופשיות לחלוטין, ולהגביר את התפוקה והמיקוד התפעולי.

ורדה לסק, מנמ"רית ויסוצקי,אומרת: "יסוצקי גאה להיות בין החלוצות בישראל בהטמעת מערכת ליקוט קולי. המערכת תשתלב עם מערכת הWMS החדשה שאנו מטמיעים,ותעניק למערך הלוגיסטי שלנו יתרון איכותי. אנו שמחים על שיתוף הפעולה עם מטריקס ו- LX Mobile, ובטוחים כי הניסיון העשיר ועומק הפתרונות אותם הן מציעות, יעניק לנו את הערך המוסף אותו אנו מחפשים אצל הספקים שלנו".

שי איזנברג, סמנכ"ל המכירות של LX Mobile, אומר: "הפרויקט בויסוצקי ישלב ידע רב שנצבר בחברה בשנים האחרונות, עם חדשנות טכנולוגית מבית Psion Teklogix. זאת הפעם הראשונה בישראל בה ישולבו באתר אחד מסופוני קול יעודיים מדגם T5 של חברת Vocollect עם מסופוני מסך מדגם Workabout Pro Speech. השילוב ישדרג את המערך הקיים, ויעניק לויסוצקי את הגמישות התפעולית הנדרשת להפעלת המערך הלוגיסטי".
איזנברג מציין כי הניסיון מלמד שתקופת החזר ההשקעה (ROI) הינה בין 12 ל- 20 חודשים בממוצע.

חנן וולמן, מנהל תחום WMS במטריקס, אומר: "באיחור של מספר שנים אחרי אירופה וארה"ב, החלו חברות ישראליות ליישם מערכות ליקוט קולי. לקוחותינו שהטמיעו את המערכת הקולית, שיפרו את תפוקות המערך התפעולי בשיעור של 11-20% בממוצע, טייבו את איכות הביצוע, והעלו את רמת הבטיחות באתר. ליקוט ההזמנות הינו אחת הפעולות אשר מומחים בתחום הלוגיסטיקה מחשיבים כגורם קריטי לעמידה בזמני אספקה, וביכולת להגיב מהר לשינויים החלים בתחום ההפצה. הליקוט, שכולל לעיתים עשרות אלפי שורות פריטים ביום, דורש זמן ניכר ומשאבים רבים בפעולות המחסן".

מערכת ה-WMS של מטריקס פועלת בהצלחה במספר רב של מרלו"גים (מרכזים לוגיסטיים), מחסני הפצה וספקי שירותים לוגיסטיים בשוק הישראלי, ביניהם תנובה, שטראוס-עלית, שופרסל, קו-אופ, קסטרו, UMI, ליימן שליסל, טמפו, שקם אלקטריק, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר