מטריקס תקים מערכת לניהול המרכז הלוגיסטי וההפצה של ביכורי השדה דרום

מערכת ה- WMS תבצע ניהול מלא של כל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של ביכורי השדה דרום הכולל: ניהול המלאים והפריטים בהתאם לכללים שחלים על תעשיית שיווק הפירות והירקות, והפצת הסחורה ללקוחות החברה. המערכת מאפשרת לבצע אופטימיזציה לניהול המחסן בזמן אמת

חטיבת מערכות עסקיות במטריקס זכתה בפרוייקט ליישום מערכת לוגיסטית WMSExpert של חברת Made4net, במרכז הלוגיסיטי ובבית האריזה של חברת ביכורי השדה דרום, המשווקת תוצרת חקלאית, ושוכנת במושב פדיה. היקף הפרוייקט נאמד במיליון שקל.

מערכת ה- WMS תבצע ניהול מלא של כל תהליכי העבודה במרכז הלוגיסטי של ביכורי שדה דרום הכולל: ניהול המלאים והפריטים בהתאם לכללים שחלים על תעשיית שיווק הפירות והירקות, והפצת הסחורה ללקוחות החברה. המערכת מאפשרת לבצע אופטימיזציה לניהול המחסן בזמן אמת.

המרכז הלוגיסטי של חברת ביכורי שדה כולל מאות סוגים של פירות וירקות עם באיכות שונה, המתפזרים בשמונה מרכזי הפצה. עובדי המרכז הלוגיסטי יוכלו לבצע את תהליך הליקוט באמצעות כ- 60 מסופונים, וזה צפוי לצמצם כמעט לחלוטין טעויות. לביכורי שדה מערך הפצה ארצי המפיץ את הפירות והירקות מהמרכז הלוגיסטי לכ- 1,000 נקודות חלוקה ברחבי הארץ, הכוללים סיטונאים, רשתות שיווק, מינימרקטים, לקוחות מוסדיים, יצרנים, משרד הבטחון ואחרים

לדברי עומר גולדין, סמנכ"ל מערכות מידע וכלכלה בביכורי שדה: "ניהול מרכזי ההפצה של חברת ביכורי שדה נחשב למורכב במיוחד בשל תנועת פריטים מהירה במלאי, ורמת השירות הגבוהה שמספקת החברה ללקוחותיה. יישום המערכת יאפשר לנו להתייעל באופן משמעותי, לשפר את רמת השירות ולבצע ניהול ובקרה טובים יותר של איכות המלאי במרלו"ג".

לדברי רועי דר, מנהל יחידת WMSExpert בחטיבת מערכות עסקיות במטריקס: "למטריקס ניסיון רב ביישום מערכות לניהול מחסנים ומרכזים לוגיסטיים בגופים הגדולים והמובילים בישראל. ביניהם: שופרסל, תנובה, קו אופ, קרביץ, פוקס, נירלט, קסטרו, UMI".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר