מטרנה בקמפיין לפסטה מאמי בכ-3 מיליון ₪

קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום JWT. כולל פרסום בעיתונות ובטלוויזיה, במטרה לחשוף את פסטה מאמי- סדרת הפסטות החדשה המותאמת לתינוקות

מטרנה, יצרנית תחליפי חלב לתינוקות, יוצאת בקמפיין חדש למותג "פסטה מאמי", בהשקעה של כ-3 מיליון ₪. קמפיין הפרסום באמצעות משרד הפרסום JWT. כולל פרסום בעיתונות ובטלוויזיה, במטרה לחשוף את פסטה מאמי- סדרת הפסטות החדשה המותאמת לתינוקות.

הקמפיין, מציג את סדרת הפסטות החדשה של מטרנה מחיטה רכה – פסטות מועשרות ב- 6 ויטמינים ומינרלים, ומותאמות לשלבי ההתפתחות של התינוק כבר מגיל חצי שנה.

מטרנה מדגישה בקמפיין זה כי היא ממשיכה ללוות את האימהות בכל שלב של התפתחות תינוקן, לכן, פיתחה עבורן את סדרת פסטה מאמי – פסטות המותאמות בגודל, במרקם, בצורה ובהרכב התזונתי לשלב ההתפתחות של התינוק. הסדרה מכילה פסטה להאכלה בכפית לגילאי 6 חודשים ומעלה, פסטה לאכילה ביד לגילאי 9 חודשים ומעלה ופסטה לאכילה עצמאית לגילאי 12 חודשים ומעלה.

קרדיטים:
פרסום JWT
מנכ"ל: יורם דמבינסקי
סמנכ"ל קריאייטיב : ארז מי-טל
קופירייטר: ליאור כהן
ארטדיירקטור: דודו הרוש
מנהל לקוחות: קובי אמזלג
סופרוויזרית : מירב דואק
תקציבאית: ענת מזרח
מנהלת מחלקת פלנינג: מיה אייזן
פלנרית: רימה גך
רכישת מדיה: טופ מדיה
מטרנה
סמנכל"ית שיווק מטרנה: גלי ניר
מנהלת תחום מוצרים חדשים מטרנה: נועה פרי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר