מידעטק טכנולוגיות מידע השלימה הטמעת מערכת Priority בחברת אוכל ביתי ניר עציון

במערכת יושמו מודולים שונים, ביניהם מודול ממשקי EDI המיועד לרשתות שיווק, מודול לוג שינויים ומודול אבטחת איכות. בנוסף בוצעו אוטומציות רבות אשר נועדו לסייע בעבודת החברה והוקמו שני אתרי אינטרנט

מידעטק טכנולוגיות מידע סיימה לאחרונה הטמעת מערכת Priority בחברת אוכל ביתי ניר עציון, המתמחה בייצור מוצרי אוכל ביתי מוכן ושירותי הסעדה למפעלים ולשוק המקצועי.

במערכת יושמו מודולים שונים, ביניהם מודול ממשקי EDI המיועד לרשתות שיווק, מודול לוג שינויים ומודול אבטחת איכות. בנוסף בוצעו אוטומציות רבות אשר נועדו לסייע בעבודת החברה והוקמו שני אתרי אינטרנט – אחד המאפשר ביצוע הזמנות באופן חיצוני והשני שמיועד לדיווחי יצור.

אוכל ביתי ניר עציון, השייכת למושב השיתופי ניר עציון, מעסיקה כ-300 עובדים ומספקת פתרונות בתחום שירותי ההסעדה והמזון הביתי המוכן ללקוחות בכל רחבי הארץ. כחברה המספקת מזון לאלפי לקוחות היה צורך בהטמעת מערכת פריוריטי אשר תדע להתייחס להסכמים ולתפריטים מיוחדים שנסגרו מול כל לקוח, המתווים בין היתר מאילו קבוצות מזון ניתן להזמין עבור כל ארוחה שמסופקת. במידעטק פיתחו בקרות עבור החברה, אשר מסדירות את הזמנות הלקוחות תוך מתן אפשרות לביצוע שינויים, בכפוף להסכמים ולמתווה שנסגרו מול כל אחד מהלקוחות.

מערכת ה-Priority שהוטמעה בניר עציון נועדה לתת מענה מתקדם ואיכותי ולאפשר קבלת פתרון כולל לצרכי החברה בעבודה מול ספקים שונים, בניהול מלאי – בחלקו בעל תאריכי תפוגה ובניהול הפצה ללקוחות רבים, תוך ייעול ומחשוב של תהליכי עבודה שונים.

חנה שראל, מנכ"לית מידעטק, אומרת: "המערכת תומכת בכל תהליכי העבודה הפנימיים בניר עציון בשילוב אתר אינטרנט ללקוחות החברה העובד בצורה מקוונת על גבי המערכת. ההטמעה כללה נושאים יחודיים לעולם המזון וההסעדה, וביניהם התמודדות עם פחתים, ניהול מוצרי לוואי ומידול וכימות של פירוק מזון, ניהול תפריטים, הסכמים, תוך התאמה לצרכים הספציפיים של הלקוח".

משה תורגמן, מנמ"ר אוכל ביתי ניר עציון, אומר: "לאחר 25 שנה עם המערכת הקודמת היה צורך להחליפה למערכת חדשה ומתקדמת ולאחר בחינת החלופות בשוק, הוחלט על הטמעת פריורטי בעזרת חברת מידעטק.

בחברה היה צורך לבנות וליישם תהליכים שלמים שלא קיימים בארגונים אחרים לרבות הסכמים עם לקוחות, מאסטרים יומיים ,שבועיים וחודשיים, ניהול תפריטים ועוד. כמו כן נכתבו דוחות רבים המשמשים את הארגון משלב יצירת קשר עם הלקוח, ההסכם ועד שלב החשבונית המותאמת לעבודה הייחודית מול הלקוחות.

כיום, כל המידע מרוכז במערכת אחת ובעזרת ממשקים שנבנו מול הספקים הגדולים (תנובה, דוידוביץ, טרה, אנגל ועוד) כל קבלות הסחורה והפקת החשבוניות נעשות בלחיצת כפתור. המערכת נתמכת בחוקים עסקיים ובקרות, אשר מאפשרות מעקב על כל פעילות המשתמשים. חברת מידעטק העמידה לרשותנו מנהלת פרויקט מקצועית ביותר אשר עזרה לנו בארגון מחדש של התהליכים העסקיים והטמעתם בארגון".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר