מיזם חדש של השף אביב משה: קייטרינג טבעוני – BERRY FIELDS

האוכל מותאם באופן אישי לאופי האירוע בהתאם לבקשת הלקוח. צילום שי שבירו
קייטרינג BERRY FIELDS מספק מענה לאירועים קטנים וגדולים כאחד. מלבד התפריט היצירתי והמגוון של השף אביב משה, מבטיחים כאן חוויית שירות מקצועית מתחילת האירוע עד סופו

השף אביב משה, בעל וותק של יותר מ- 15 שנים של בישול במסעדות נחשבות ובאירועים, חנך את BERRY FIELDS – קייטרינג טבעוני האמור להיות בסטנדרטים קולינריים גבוהים, עם תפריט שמבוסס על חדשנות ויצירתיות, והקפדה על רכיבים מקומיים טריים.

צילום שי שבירו
צילום שי שבירו

השף אביב משה אומר: "האוכל הטבעוני תפס תאוצה בארץ ובעולם, בעיקר בתחום המסעדות, כאשר בתחום האירועים אורח שפונה למלצר ושואל האם יש מנה טבעונית או צמחונית, יקבל בדרך כלל תשובה מתחמקת ולא ברורה. מכאן נולדה המחשבה להקים קייטרינג שייתן מענה לאירוע טבעוני מוקפד וללא פשרות באירועים קטנים כגדולים".

צילום שי שבירו
צילום שי שבירו

החוויה הטבעונית של BERRY FIELDS כוללת תפריט מגוון ועשיר, החל מהמנות שיוגשו בקבלת הפנים עד לקינוחים, ומותאם באופן אישי לאופי האירוע בהתאם לבקשת הלקוח. בין המנות בתפריט: ריזוטו ראגו פטריות, עם קרם תירס, צימוקי עגבניות, תימין ושברי קרוטונים; קפרזה חצילים עם קונפי עגבניות, קציפת לימון, קרם שקדים, ריחן וגריסיני; רביולי תפוחי אדמה שרופים, עם ראגו בולונז, שמן זית, קונפי שום וזיתי טאסוס.

BERRY FIELDS, 09-9559544

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר