מיזם של ארטרא והכרם לתיירות הנכנסת – טיולי יין בישראל

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מתבסס על שירותי התיירות שתספק ארטרא, ועל תוכן הסיורים מופקדת חברת הכרם, לה יש ניסיון עשיר בתחום

החברות ארטרא – תיירות וכנסים, והכרם טיולי יין המתמחה בארגון טיולי יינות, חונכות מיזם תיירותי לשיווק אתרי היין הישראלים לתיירות הנכנסת.

בשנים האחרונות, שמו של היין הישראלי הולך ותופס תאוצה בעולם, מה שמושך רבים מחובבי היין בעולם לבוא ולראות מקרוב את היקבים ובוטיקי היין בישראל.
מתוך זיהוי מגמה וצרכי השוק, חברו יחד ארטרא וכרם טיולי יין, והקימו את מיזם סיורי היין לתיירים.

שיתוף הפעולה בין שתי החברות מתבסס על שירותי התיירות שתספק ארטרא, ועל תוכן הסיורים מופקדת חברת הכרם, לה יש ניסיון עשיר בתחום.

סיורי היין, שיערכו במספר שפות, מהווים שילוב של הרצאות וטעימות בכרמים וביקבים באזורי השפלה, ירושלים, ערי יהודה והנגב, כאשר המבקרים ייהנו מארוחות גורמה ואטרקציות מקומיות נוספות.
הפן ההיסטורי זוכה גם הוא לחשיבות בסיורים, כאשר אחת המטרות המרכזיות היא להציג את ישראל כ"ארץ של יין", בעלת היסטוריה של אלפי שנים בתחום ותעשיית יין קדומה, שכמו כל יין טוב רק משתבחת עם השנים.

ליאור גלפנד, מנכ"ל ארטרא, אומר: "המיזם של סיורי היין לתיירים ישווק באירופה ובארה"ב, בהן מצאנו פוטנציאל שיווקי גדול. גילינו שהשוק הצרפתי, הידוע כחובב יין, מכיר ומוקיר את היין הישראלי, ומהווה גורם משמעותי לשיווק המיזם".

המצב הביטחוני משפיע גם על סיורי היין, אשר לא ייערכו באזור הצפון, למרות התכנון המוקדם שהיה אמור להכיל אטרקציות רבות באזור, כגון זיכרון יעקב והגולן.


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר