מיט בול – הכדור לא עגול אך גדול

המסעדה הממוקמת בראשון-לציון, מוגדרת כגריל בורגר והתפריט שלה בכלל אמריקאי. כלומר, מנות גדולות של המבורגרים עם הרבה צ'יפס בצד

תקראו לי קטנוני, אבל כאשר למסעדה קוראים Meat-ball, הראש שלי הולך לאיטליה ולמנה גדולה של ספגטי עם הרבה כדורי בשר. אבל המסעדה הממוקמת בראשון-לציון, מוגדרת כגריל בורגר והתפריט שלה בכלל אמריקאי. כלומר, מנות גדולות של המבורגרים עם הרבה צ'יפס בצד.

המעבר של המסעדה למיקום מרווח יותר באזור התעשייה הישן של העיר, היה הסיבה לביקור הנוכחי בה. המעבר השפיע גם על התפריט, שהתרחב אף הוא, אך בעיקר על חווית הביקור. המסעדה החדשה מרווחת וגדולה, עם הרבה מקומות ישיבה. האווירה נעימה, ומשלבת בהצלחה מפתיעה את הסגנון האמריקאי של דיינר עם נינוחות ותחכום של ביסטרו אירופאי.

התפריט, בכל מקרה, אמריקאי. התחלנו עם מנת ברוסקטה המגיעה ועליה סינטה כבושה עם עשבי תיבול (16 ₪), מנה חמצמצה מעט וטעימה. יחד איתה הגיעה מנה מוצלחת מאוד, מעושנים ואנטיפסטי. מדובר במנה זוגית הכוללת הרבה ירקות קלויים היטב, מנה יפה של חתיכות בשר שעושן במקום, לחם הבית ושני מטבלים (65 ₪).

למנה העיקרית הזמנו פילה סופרים במשקל 250 גרם ומיטבול –  מנת המבורגר במשקל 230 גרם. האחרון היה מצוין, תערובת איכותית של בשר עם לחמניה טרייה, ירקות וצ'יפס טרי בצד.
גם הפילה היה טעים, אך הוא לא נעשה באחידות; חתיכה אחת היתה מדיום, והשתיים הנוספות נטו לכיוון הוול-דאן. בהתחלה היתה התלבטות אם להזמין מדיום או מדיום-וול, והשילוב שהגיע לצלחת לימד היטב כי בפעם הבאה, רק מדיום.

יחד עם מנות הבשר קיבלנו סלט ירוק אגסים ורוקפור, המגיע בשני גדלים. אנחנו קיבלנו את הסלט הגדול, מנה עשירה ומספקת של הרבה עלים ירוקים וחסה, אגסים ורוקפור (32/43 ₪), הרבה מעבר למקובל במרבית המסעדות.
זו, אגב, אחת המעלות של מנות המיט-בול: הן גדולות יחסית למקובל.

הקינוחים, כידוע, הם לב כל ארוחה, לפחות ארוחה שאני אוכל.
הקרם ברולה (30 ₪) שהגיע היה מעט מוזר. במקום ההגשה הקלאסית של המנה בתוך קערית, קיבלנו על צלחת מספר חתיכות של קרם ברולה מונחות זו על גבי זו. בנוסף, היה משהו בטעם שלא הסתדר.
הפבלובה הזוגית (37 ₪), לעומת זאת, היתה הצלחה עתירת סוכר. מדובר בעוגת מרנג גדולה מצופה קצפת טריה, ומעל ומסביב פזורים פירות יער. טעים ומספיק לזוג ואף יותר.

מלבד חריקות פה ושם, הביקור במיט בול היה טעים ומספק, שילוב של מקום שנעים לשבת בו, מנות גדולות, טעימות ומשביעות. אז נכון, זה לא איטלקי, אבל למה להיות קטנוני אם האוכל טעים?

Meat-ball גריל בורגר
דרך המכבים 8 – אזור התעשייה הישן, ראשון לציון
טל. 03-9646468.
 א'-שבת 12:00 – אחרון הלקוחות (לא לפני 01.00 בלילה)

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר