מיי באנדלס: סטארט-אפ המחבר ישירות בין היצרן לצרכן

הבאנדלים נארזים על ידי צוות של מסגרות תעסוקה 'יכולות' מבית שיח סוד- ארגון למתן שירותים לילדים ובוגרים עם מוגבלות
פלטפורמה דיגיטלית פשוטה לתפעול מציעה לרכוש חבילות של מוצרי צריכה יומיומיים מיצרנים מובילים בארץ באופן ישיר עד פתח הבית תוך שעה והמשלוח חינם

'קבוצת מיי באנדלס' המספקת חידושים טכנולוגיים בעולמות האונליין ותפעול שרשרת האספקה בתחומי הצריכה, פיתחה פלטפורמה דיגיטלית פשוטה ונגישה המאפשרת ללקוחות פרטיים ועסקיים לבצע קניות של באנדלים (חבילות מוצרי צריכה) מותאמים ומדויקים של מוצרים יומיומיים מתחומים שונים, הנמצאים בשימוש יומיומי בבתים רבים בישראל. אלו נשלחים לצרכן חינם עד פתח הדלת תוך שעה מרגע ההזמנה.

החברה יוצאת בקמפיין מיתוגי, שיווקי ופרסומי רחב הכולל מדיה אופליין ואונליין, ג'ינגלים ברדיו, דיגיטל ושילוט חוצות בהשקעה מדווחת של כ- 5 מיליון ש"ח. זאת תחת הסלוגן: "פשוט. ישירות מהיצרן אליכם לבית תוך שעה!"

למיזם הצטרפו יצרנים כמו תנובה – באנדל מוצרי חלב ובאנדל קפואים, סנו – באנדל מוצרי ניקיון, יוניליוור  – באנדל מלוחים, מתוקים, מוצרי ניקיון וטיפוח, הנמל – באנדל מוצרי אפייה, שטראוס – באנדל חטיפים מלוחים ומתוקים, אסם נסטלה – באנדל מוצרים יבשים.

הבאנדלים מוצעים בשלוש רמות מחיר קבועות וללא עלות נוספת למשלוח: 99 ₪, 149 ₪ ו-199 ₪, כאשר החבילות הורכבו לאחר ניתוח שוק שבדק הרגלי צריכה ומהם המוצרים האהובים והנצרכים ביותר על תושבי ישראל בפילוח על פי אזורי מגורים. הבאנדלים נארזים על ידי צוות של מסגרות תעסוקה 'יכולות' מבית שיח סוד- ארגון למתן שירותים לילדים ובוגרים עם מוגבלות.

איך זה עובד? לאחר הרשמה קצרה, בוחר הלקוח אזור מגורים, מסמן את בחירותיו, משלם ומקבל את ההזמנה אליו הביתה. בנוסף הוא יכול להתקשר עם שירות הלקוחות, כולל ניהול צ'ט חי עם נציג לכל שאלה או בקשה.

שירות המשלוחים של מיי באנדלס עובד בימים א'-ה  07:00-23:00, יום ו' 07:00-13:00. *6455 או באתר. משלוחים חינם

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר