מיכל אנסקי תככב בקמפיין שבועות למותג הגבינות של נני

סיימן יבואנית מוצרי מזון גורמה משנת 1985 מציעה מגוון רחב של גבינות גורמה בעלות שם, מעדני פרי ודבש מבית סנדלפור, חרדל ומיונז, קינוחים, עוגיות ומוצרי מעדניה נוספים

משדרת איכות, בינלאומיות, יופי ועוצמה. צילום עידו לביא
משדרת איכות, בינלאומיות, יופי ועוצמה. צילום עידו לביא

מיכל אנסקי תשתתף בקמפיין שבועות למותג הגבינות של נני מבית סיימן – יבואנית מוצרי גורמה. הקמפיין יעלה לקראת חג השבועות באמצעות משרד הפרסום BB&A , בשלטי חוצות ברחבי הארץ ובדיגיטל. הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה של החברה תחת הסלוגן 'גבינות מקוריות מסביב לעולם', השנה הצטרפו למגוון גם גבינות מגורדות. בסך הכל מציע המותג שלושים גבינות מיובאות מצרפת, ספרד, אנגליה וקפריסין.

מיכל אנסקי ואיציק שמואל. צילום שוקה כהן
מיכל אנסקי ואיציק שמואל. צילום שוקה כהן

איציק שמואל, סמנכ"ל השיווק של סיימן, אומר: "בחרנו במיכל אנסקי להוביל את קמפיין שבועות, היות והחיבור בינה לבין המותג הינו טבעי. מיכל אנסקי, אשר נמצאת בלב העשייה הקולינרית של ישראל, משדרת איכות, בינלאומיות, יופי ועוצמה".






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה