fbpx

מילוז הגדילה היקף פעילותה בשוק הקטשופ פי 5 בשלוש שנים

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת מילוז, יצרנית מוצרי העגבניות, מתשלובת מילואות מדווחת על עליה של פי 5 בנתח שוק מכירות הקטשופ בשלוש השנים האחרונות. החברה, שהיוותה בעבר כ-3% משוק הקטשופ בארץ, הרחיבה את פעילותה ותופסת כיום נתח של כ-15% מהשוק.

"הגדלת מכירות הקטשופ נובעת בעיקר מהרחבת ליין המוצרים של החברה. בעבר שיווקה מילוז קטשופ רק תחת המותג "טל". כיום, משווקת החברה קטשופ עבור רשתות השיווק ותחת מותגים פרטיים ביניהם Super Class של רשת שופרסל, רמי לוי וזול פה. יתר על כן, מילוז משווקת קטשופ בדרישות מיוחדות ביניהם קטשופ אורגני תחת המותג הרדוף וקטשופ בעל כשרות מהודרת", מוסר שלמה בן דוד, מנכ"ל מילוז.

מילוז מתשלובת מילואות היא חברה לעיבוד מוצרי עגבניות. החברה מייצרת למעלה מ-50 מוצרי עגבניות תחת המותג טל ובמותגים של חברות אחרות. לחברה מוצרים בכשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים, הרב רובין והרב לנדאו. היקף המכירות השנתי של החברה מוערך ב-20 מיליון דולר. 25% מתוכם לייצוא לארה"ב, אירופה ואסיה.

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה