מילוז תשתתף בתערוכת המזון הכשר המרכזית בארה"ב

בביתן מילוז יוצגו לקהל האמריקאי מוצרי הדגל של 'טל': סדרת הסלטים ללא קירור הכוללת סלט טורקי, מטבוחה ובסיס לשקשוקה, רוטב פסטה, קטשופ, קטשופ חריף, מיץ עגבניות ומיץ ירקות

מפעל מילוז מקבוצת מילואות, יצרן המותג "טל" למוצרי עגבניות, ישתתף בתערוכת המזון המרכזית לאוכל כשר בארה"ב – Kosherfest אשר תתקיים בניו יורק, ב- 14-15 בנובמבר 2006.

בביתן מילוז יוצגו לקהל האמריקאי מוצרי הדגל של 'טל': סדרת הסלטים ללא קירור הכוללת סלט טורקי, מטבוחה ובסיס לשקשוקה, רוטב פסטה, קטשופ, קטשופ חריף, מיץ עגבניות ומיץ ירקות.

לדברי מנכ"ל מילוז, רן כץ, עד כה ייצא המפעל לארה"ב עגבניות אורגניות ומוצרי עגבניות עבור מותגים שונים. השנה יוצגו הסלטים המוכנים והמיצים של "טל".
"המודעות בעולם לערכם הבריאותי של סלטים ומיצי עגבניות, העשירים בליקופן, הולכת וגוברת. במקביל, שוק המזון הכשר בארה"ב התעצם מאד כי בנוסף ליהודים, גם מוסלמים ואמריקאים אחרים מקפידים לצרוך מזון עם כשרות, כעדות לאיכותו. מוצרי 'טל' עומדים בתקני האיכות המחמירים ביותר, הן מבחינת המוצר והן מבחינת האריזות המתוחכמות ואנו מצפים להיענות רבה מצד השוק האמריקאי", אומר כץ.

תערוכת ה- Kosherfest בארה"ב מתקיימת זו השנה ה-18, ומציגות בה מאות חברות מזון, חלקן מישראל. בתערוכה יוקמו 400 ביתני מזון, והיא נחשבת לתערוכת המזון הכשר המרכזית בארה"ב.

מילוז מתשלובת מילואות מייצרת למעלה מ-50 מוצרי עגבניות תחת המותג טל ומותגים של חברות אחרות. לחברה מוצרים בכשרות בד"צ העדה החרדית ירושלים, הרב רובין והרב לנדאו. 25% מתוצרתה מיוצא לארה"ב, אירופה ואסיה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר