מילועוף יוצאת בתהליך מיתוג מחדש

"מילועוף" השקיעה כמיליון וחצי ש"ח בתהליך מיתוג מחדש, הכולל עיצוב ללוגו החברה ולמארזי מוצרי העוף וההודו הטריים

חברת "מילועוף" מבית תאגיד "מילואות" יוצאת בתהליך מיתוג מחדש, הכולל עיצוב ללוגו החברה ולמארזי מוצרי העוף וההודו הטריים.
בכך מקווה החברה לבדל עצמה מיצרני מוצרי העוף האחרים, ולחזק את תדמיתה כחברה המקפידה על ליין מוצרי מזון בטריות ובאיכות מעולה.

בעיצוב הלוגו והמארזים, הכוללים סימון תזונתי מפורט, השקיעה החברה כמיליון וחצי ש"ח.

משה אטיאס, מנהל חטיבת השיווק והמכירות של "מילועוף" מציין: "אנחנו נמצאים כעת בתנופת צמיחה משמעותית מבחינת החברה ומבחינת השוק בכללותו. המיתוג החדש אמור להדגיש את בידולה של מילועוף מחברות אחרות הפועלות בשוק העופות, ולשים דגש על האיכות ללא הפשרות של מוצריה".

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר