מילועוף עם אריזות חדשות של עוף טרי ארוז בשירות עצמי

האריזה החדשה עשויה מתבנית קשיחה בה המוצר עטוף הרמטית, הנה אסתטית למראה ושומרת על בטיחות המוצר, תוך שהיא מאפשרת ניצול יעיל יותר של מתחמי האחסון במקרר או במקפיא הביתי

חברת מילועוף משיקה אריזות חדשות למוצרי עוף טרי ארוז בשירות עצמי ברשתות השיווק ובחנויות.
האריזה החדשה עשויה מתבנית קשיחה בה המוצר עטוף הרמטית, הנה אסתטית למראה ושומרת על בטיחות המוצר, תוך שהיא מאפשרת ניצול יעיל יותר של מתחמי האחסון במקרר או במקפיא הביתי.

 

מגוון מוצרי מילועוף הינם בפיקוח השירותים הווטרינריים, משרד הבריאות, וכשרים לפסח בכל ימות השנה

 

שוקי בשן, מנכ"ל החברה, אומר: "מילועוף הוא מפעל בין המתקדמים בארץ ובעולם המעסיק כ-600 עובדים, ושולט על כל שרשרת הערך החל משלב גידול העוף, ועד האספקה לשווקים ורשתות השיווק השונות בכל רחבי הארץ".

למילועוף נתח שוק של כ-12% מסך מכירות הקטגוריה המייצרת מדי שנה מוצרי עוף והודו בהיקף כולל של 50,000 טון.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר