מיקה מקבלת את החורף עם מרקים בסגנון אסיאתי

מסעדת מיקה מציגה בתפריט החורף החדש מרקים בטעמים חורפיים ונגיעות אסיאתיות, שמחממים את הלב. המרקים מורכבים מחומרי הגלם שהעונה החורפיים: בטטות, הדרים, ג'ינג'ר, ירקות שורש דגים ופירות ים

מסעדת מיקה מציגה בתפריט החורף החדש מרקים בטעמים חורפיים ונגיעות אסיאתיות, שמחממים את הלב. המרקים מורכבים מחומרי הגלם שהעונה החורפיים: בטטות, הדרים, ג'ינג'ר, ירקות שורש דגים ופירות ים.

ואלה המרקים שתגיש מיקה לאורך חודשי החורף: מרק המיסו המפורסם של המסעדה (32 שקל), מרק סרטנים אספרגוס ונטיפי ביצים (46 שקל), מרק ירקות כתומים- חגיגה של בטטות, דלעת וגזר עם טמפורת גבינה (32 שקל) ומגוון של מרקים מתחלפים. מרק נוסף, יוצע במיקה כמנה עיקרית – בויאבז של פילה דג ים צלוי בציר ארומטי ופירות ים (105 שקל).

המרקים של מיקה יוגשו כחלק מעסקית הערב החדשה הכוללת מרק או מנה ראשונה ועיקרית במחיר של 78 שקל לסועד ומוגשת לצד תפריט הערב הרגיל של המסעדה.

את תפריט החורף והמרקים של מיקה מומלץ ללוות בליין הקוקטילים החמים, ביניהם: תה שנפס תפוח וקינמון (26 שקל), סיידר חם אלכוהולי (18 קל), סיידר חם לא אלכוהולי (15 שקל), שמשדרגים עוד יותר את ערבי החורף.


מיקה
מונטיפיורי 27, תל אביב
טלפון:5283255- 03
שעות פתיחה א-שבת, 12:00 עד אחרון הלקוחות


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר