מישל נבט לשף מלון "המלך דוד" בירושלים, מלון הדגל של רשת דן

מישל נבט לשף מלון "המלך דוד" בירושלים, מלון הדגל של רשת דן. מישל נבט (38), יליד צרפת, עלה עם משפחתו ארצה בשנת 1988 והחל לעבוד כשף במלונות אילת. בראשית דרכו המקצועית בארץ היה שף במלונות "הנסיכה", "הולידיי אין" ו"רויאל ביץ'" בעיר

מישל נבט לשף מלון "המלך דוד" בירושלים, מלון הדגל של רשת דן.
מישל נבט (38), יליד צרפת, עלה עם משפחתו ארצה בשנת 1988 והחל לעבוד כשף במלונות אילת. בראשית דרכו המקצועית בארץ היה שף במלונות "הנסיכה", "הולידיי אין" ו"רויאל ביץ'" בעיר.

נבט הצטרף אל רשת מלונות דן לפני כ-6 שנים, עם רכישתו של מלון "דן פנורמה אילת" על ידי הרשת. מאז כיהן כשף הראשי של המלון.

חיים שפיגל אמר היום: "מדובר בהמשך מדיניותה של חברת מלונות דן הפועלת להצמיח מתוכה את הדרג הבכיר ביותר של אשפי המטבח בישראל. הרשת משקיעה ומטפחת את השפים במשך שנים ומלווה אותם תוך כדי התקדמותם בחברה דוגמת אופיר קדם מדן אילת, עובד אלפיה מדן תל אביב, רפי כהן ("רפאל") ואבי שטייניץ (שף מרכז הכנסים "איירפורט סיטי"), שניהם יוצאי "המלך דוד". ניסיונו העשיר של מישל במלונות אילת בנוסף לנגיעה הצרפתית המאפיינת את בישוליו הופכת אותו למועמד טבעי לתפקיד השף הראשי במלון הדגל של הרשת."

בעקבות המינוי, עבר מישל נבט עם אישתו ובנו מאילת למודיעין, כדי להיות קרובים לאזור ירושלים. מישל נבט יחליף את גבי שחר אשר ביקש לסיים את תפקידו בתום שלוש שנים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר