מיתוג ועיצוב חדש ליצרנית שמן הזית ג'השאן

משק משפחת ג'השאן, היצרן הוותיק של שמן זית, מציג מיתוג חדש המבטא את ערכי המותג שמציע מגוון מוצרים מהטבע

תחת הסלוגן החדש 'עושים כבוד לטבע', ביצעה חברת 'משק משפחת ג'השאן', ביצעה מהלך שיווקי ששם את הטבע וחומר הגלם בחזית מוצריו. במסגרת המהלך עוצבו אריזות שמן הזית של החברה תוך שימוש בצילום תקריב של גזע עץ זית ממטעי המשפחה. עץ הזית מבטא מסמל שורשיות, יציבות ומשפחה ענפה – כמו משפחת ג'השאן. המיתוג הויזואלי שמבוסס על מינימליזם, עוצב על ידי גליה ביאלר ויונתן סיטרין.

צילום קית גלסמן

החברה מציעה סדרת שמני זית פרמיום בפחים ובקבוקים, העשויים מזני זיתים מובחרים, בחמיצות נמוכה של עד 0.5%. כל מוצרי שמן הזית של ג'השאן נושאים תו איכות של מועצת הצמחים, הנמצאים רק על מוצרים שמקורם בישראל. גם מוצרי החברה האחרים, כמו רכז רימונים, סילאן חרובים וסירופ חרובים, שמים את חומר הגלם בחזית, וכולם עשויים מ- 100% חומר הגלם, ללא תוספות סוכר, צבעי מאכל וחומרי טעם וריח.

צילום קית גלסמן

הלוגו החדש של ג'השאן עם הרקע הכחול, מדגיש את הישראליות של המותג, ואיור העץ מול צילום התקריב של העץ העתיק, ממחיש בדיוק רב את הסיפור המותג ומשפחת ג'השאן – שילוב מסורת של מאות שנים, לצד פיתוח וחדשנות הנדרשים להמשך צמיחה ומענה למגמות השוק ודרישות הצרכנים.

צילום יובל שאנן

בחברה שחנכה בחודשים האחרונים מפעל חדש ומרכז מבקרים שני באזור התעשיה קדמת גליל, פועלים על פיתוח מוצרים נוספים שיצטרפו בקרוב למשפחת המוצרים הגליליים. לפרטים על מרכזי המבקרים ותיאום הגעה: 04-6797666.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר