מיתוג חדש לדגת הארץ – פילה דג ישראלי טרי

חברת דגת הארץ, משווקת פילה דג ישראלי טרי, השלימה מהלך של מיתוג מחדש שנועד להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית

חברת דגת הארץ, משווקת פילה דג ישראלי טרי, השלימה מהלך של מיתוג מחדש שנועד להרחיב את פעילותה השיווקית ולהגדיל את המודעות ליתרונות הצרכניים והבריאותיים של דג טרי מתוצרת ישראלית.

כיום, צריכת הדגים השנתית בארץ עומדת על כ-20,000 טון דגים טריים, וכמות משולשת של כ-60,000 דגים קפואים המיובאים מחו"ל.
חברת דגת הארץ, המשווקת דגי בריכה ישראליים, זיהתה באמצעות מחקרי שוק שערכה את החסמים שבקניית דגים טריים ברשתות השיווק, והצליחה לפתח קוסנפט חדש: נתחי פילה של דגים טריים, נקיים, חתוכים וללא עצמות, המוצעים במגשית אטומה, במשקל 400 גרם, כאשר שיטת האריזה במגשית שומרת על טריות הדג ועל איכותו.

במסגרת המהלך בחרה דגת הארץ לוגו חדש ואריזות חדשות לדגים הטריים, באמצעות סטודיו פוירשטיין. האריזות (מגשיות) הן בעלות כיסוי שקוף, ובכל אריזה שולבו צילומים והצעות הגשה לארוחת דגים עם מרכיבים אופייניים למטבח הישראלי והים-תיכוני.

דגת הארץ החלה לפעול באוגוסט 2008 והיא בבעלות קבוצות מגדלי דגים אשר שמו להם למטרה לפתח את שוק הדגים הטריים בארץ. זאת תוך התמקדות בפיתוח מוצרים בעלי ערכים מוספים בנושאי איכות ובריאות, כשרות, פיקוח וטרינרי הדוק על כל שלבי הגידול. מוצרי החברה כשרים בהשגחת בד"ץ העדה החרדית ירושלים.

אתר דגת הארץ

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר