"מי אומר לא למנטוס?" לראשונה קמפיין בהפקה מקומית למותג

הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה החדשה של המותג שמציגה את מנטוס כמוצר שעוזר לחבר בין אנשים

המסר מועבר בסרטונים הומוריסטים וצעירים עם סיטואציות יומיומיות שמנטוס הוא חלק מהן

מותג מנטוס עולה לראשונה בקמפיין פרסומי בהפקה מקומית, שמבוצע על ידי משרד הפרסום מקאן בטלוויזיה ובדיגיטל, תחת הסלוגן: "מי אומר לא למנטוס?". ההיקף המדווח של הקמפיין הוא 1.5 מיליון שקל.

אצל היבואן והמפיץ ליימן שליסל, אומרים כי הקמפיין ממשיך את האסטרטגיה החדשה של המותג, המציגה את מנטוס כמוצר שעוזר לחבר בין אנשים. הרעיון המרכזי בקמפיין החדש הוא שאף אחד לא אומר לא למנטוס, והמסר מועבר בעזרת סרטונים הומוריסטים וצעירים ובהם סיטואציות יומיומיות שמנטוס הוא חלק מהן.

קרדיטים: במאי: קובי חביה, חברת הפקה: MUD הפקה, בית פוסט: ברודקאסט, קריאייטיב: סיגל עבודי, גליה קדם, אמיר קפח, אסטרטגיה: עינת בן חורין, יעל ויצמן, ניהול לקוח: דפנה מונהייט, מיניה בן, רוני פילוס, הפקה: שני תוהמי, מדיה: שלומי פרידן, יעל זיו, יח"צ: יוניק






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה