מי יהיה השף הישראלי הצעיר בתחרות העולמית של מסדר אבירי הגריל?

המנצח בתחרות בארץ ישלח לתחרות העולמית של מסדר אבירי הגריל בניו-יורק, הנערכת מדי שנה בספטמבר. מטרת התחרות לעודד ולקדם מומחיות קולינרית של הדור הצעיר על פי מסורת מסדר אבירי הגריל, על ידי חשיפתם לתחרות עם עמיתיהם בעולם

החלה ההרשמה לתחרות הישראלית של הדור הצעיר של השפים של מסדר אבירי הגריל.
המנצח בתחרות יבארץ שלח לתחרות העולמית של מסדר אבירי הגריל בניו-יורק, הנערכת מדי שנה בספטמבר. מטרת התחרות לעודד ולקדם מומחיות קולינרית של הדור הצעיר על פי מסורת מסדר אבירי הגריל, על ידי חשיפתם לתחרות עם עמיתיהם בעולם.

התחרות מאפשרת לשפים צעירים להציג את כישוריהם ויצירותיהם במסגרת זירה לאומית, כאשר הזוכה יזכה להציג את כישוריו ויצירתו גם בתחרות בינלאומית.
המטרה היא לעודד שונות תרבותית באופן הצגת מאכלים והכנתם, באמצעות גישה מסורתית.
מסתבר כי יש שפים מובילים בעולם שהשתתפו בתחרות זו בצעירותם.

שפים אשר מעוניינים להציג את מועמדותם צריכים לענות על הקריטריונים הבאים: שף צעיר עד גיל 27 (לא יעבור את גיל 27 בספטמבר 09), בעל פחות מחמש שנות ניסיון מקצועי, ואזרח ישראלי.

שופטי התחרות העולמית יהיו Takashi Murakami, CM- יועץ קולינרי, תחום שיפוט קנדה. שף ראשי בקאונטרי קלאב צ'ארלס וויניפג, קנדה. שף מוסמך ושופט הפדרציה הקולינרית של קנדה. 
John Nihoff- יועץ קולינרי, תחום שיפוט ארה"ב. מרצה מן המניין, המכון הקולינרי של אמריקה.
Klaus Trischler – קנצלר תחום שיפוט גרמניה, חבר האסיפה הכללית של המסדר, חבר הוועדה המקצועית, חבר ועדת מלצרי יינות צעירים.

מסדר אבירי הגריל הינו הארגון הגסטרונומי היוקרתי והוותיק בעולם, המשלב חברים מקצועיים מעולם הקולינריה והאירוח, יחד עם חברים חובבי קולינריה עילית ללא פשרות. המסדר מונה כיום 90,000 חברים מ- 84 מדינות.

הגשת מועמדות לתחרות הישראלית עד 31/5/2009
דמי רישום: 200 ₪
פרטים: 
www.chaine.org.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר