מי עדן בקמפיין חדש הפורט על נימי הרגש של ההורים לילדיהם

מי עדן יוצאת בקמפיין פרסומי חדש המדגיש את חשיבות איכות המים שאנו צורכים. עיקר הקמפיין עוסק בחידוד ההבדלים בין צריכת מים מינרלים טבעיים לבין מים מסוננים, וכן מדגיש הקמפיין את המשמעות שבהבדלים ביניהם על רקע העובדה ש- 70% מגופנו וגוף ילדינו, הוא מים.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה מדווחת של למעלה ממיליון ₪.

לצד היתרונות הרבים של המעבר ל'מי עדן' וצריכה נבונה של המים האיכותיים ביותר, מתייחס הקמפיין גם לסוגיית עלות ההצטרפות ל"מי עדן עד אליך". הקמפיין ממחיש כי ניתן ליהנות משירות הכדים של מי עדן עד הבית בעלות שירות של שקל אחד ליום.






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה