מי עדן בקמפיין חדש הפורט על נימי הרגש של ההורים לילדיהם

המסר המרכזי: 70% מגוף ילדינו הם מים. הקמפיין ישים דגש על איכות המים המינרליים הטבעיים של מי עדן מול החלופות בשוק

מי עדן יוצאת בקמפיין פרסומי חדש המדגיש את חשיבות איכות המים שאנו צורכים. עיקר הקמפיין עוסק בחידוד ההבדלים בין צריכת מים מינרלים טבעיים לבין מים מסוננים, וכן מדגיש הקמפיין את המשמעות שבהבדלים ביניהם על רקע העובדה ש- 70% מגופנו וגוף ילדינו, הוא מים.
הקמפיין יעלה בטלוויזיה ובאינטרנט בהשקעה מדווחת של למעלה ממיליון ₪.

לצד היתרונות הרבים של המעבר ל'מי עדן' וצריכה נבונה של המים האיכותיים ביותר, מתייחס הקמפיין גם לסוגיית עלות ההצטרפות ל"מי עדן עד אליך". הקמפיין ממחיש כי ניתן ליהנות משירות הכדים של מי עדן עד הבית בעלות שירות של שקל אחד ליום.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר