מי עדן בקמפיין לחידוד המסר של חשיבות בחירת פתרון המים הנכון

מי עדן ממשיכה באסטרטגיה הפרסומית בה החלה לאחרונה, ועולה בקמפיין נוסף לחידוד המסר של חשיבות בבחירת פתרון המים הנכון, תחת הסלוגן: "70% מגופכם הם מים, אילו מים ממלאים אתכם?". בקמפיין הטלויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יושקעו כמיליון ₪

מי עדן ממשיכה באסטרטגיה הפרסומית בה החלה לאחרונה, ועולה בקמפיין נוסף לחידוד המסר של חשיבות בבחירת פתרון המים הנכון, תחת הסלוגן: "70% מגופכם הם מים, אילו מים ממלאים אתכם?".
בקמפיין הטלויזיה באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי יושקעו כמיליון ₪.

לדברי אורית גזית, סמנכ"ל שיווק מי עדן, קמפיין זה ממשיך, בפעולת חיזוק המותג, תוך בידול קטגוריית המים המינרליים הטבעיים בכלל ומי עדן בתוך הקטגוריה בפרט: "בשנים האחרונות מגמת ניהול אורח חיים בריא הולכת ומתחזקת בקרב הציבור, אך עדיין יש צורך לחדד את החשיבות בבחירת פתרון המים האישי הנכון".

לאחרונה זכה קמפיין הפרסום של מי עדן "70% מגופך הם מים" בפסלון כסף בתחרות הבינלאומית היוקרתית DRUM GOLDEN. הקמפיין צולם במשך 3 ימים באירופה, ומשתמש בטכניקה מיוחדת של סאונד המדמה "שיקשוקי מים".


קרדיטים:
משנה למנכ"ל: דיוויד אדלשטיין
קריאייטיב: יריב רטנר, אמראל שושני, אסף גון
הפקה: דורית גווילי, אלון אבוטבול
לקוחות: בני רון, אפרת ברנס
אסטרטגיה: עמית קורן, עידו אונגר
זניט: נעמה דרסלר וגבי אטל
במאי: אוהב פלנץ
חברת הפקה: גוסטבו הפקות
יחסי ציבור: שטרן אריאלי

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר