מי עדן וערוץ 10 בשיתוף פעולה לקראת גמר המונדיאל

יקימו בחוף עדן אולפן שקוף לשידורי המונדיאל; יערכו הפנינג מונדיאל לרגל השקת חוף עדן; מי עדן תשקיע 4 מיליון ₪ בחוף עדן השנה

מי עדן, חברת המים המינרלים המובילה בישראל, וערוץ 10 יוצאים בשיתוף פעולה לרגל משחקי הגמר בגביע העולם בכדורגל – המונדיאל.
במסגרת שיתוף הפעולה מציעים הערוץ ומי עדן סוף שבוע ארוך של שידורים ישירים, הופעות חיות ופעילויות ספורט בחוף עדן – חוף הספורט של מי עדן בהרצליה, ששיאם שידור חי מאולפן "ספורט 10" של שידורי קדם משחקי חצי הגמר, מקום 3-4 גמר המונדיאל.

ערוץ 10 יעתיק את אולפן השידורים שלו לחוף עדן, ובמתכונת האולפן השקוף מימי הבחירות, ישדר מן החוף את שידורי הקדם של שלושת המשחקים החשובים שרכש, כשבשיאם גמר גביע העולם בכדורגל. שידור זה יהווה שיאו של סוף שבוע ארוך של פעילויות ספורט, הופעות חיות פריצות ושידורים ישירים מחוף עדן.

שיתוף הפעולה כאמור יחל ביום ד', 5.7 בשידור משחק חצי הגמר, ובמסגרת השת"פ יוקם האולפן השקוף בחוף עדן, עם מיטב הפרשנים, הטלנטים והעוסקים בתחום, ביניהם: רפי רשף ומוטי קירשנבאום מהאולפן השקוף, ומיקי חיימוביץ, מאיר אינשטיין, עמנואל רוזן וניר לוין בשידורים ישירים מגרמניה.
כמו כן ביום ד', לפני שידורי האולפן, תתקיים בחוף הופעה חיה של להקת "הדג נחש", ובמוצאי שבת תתארח בחוף להקת "בית הבובות", גם היא בהופעה חיה. שתי ההופעות, כמובן, ללא תשלום.

לדברי החברות במהלך סוף השבוע הקרוב מתוכננות הפתעות נוספות, כגון: מסך ענק שישדר את משחקי המונדיאל, שיעורי ספורט עם מאמן הכושר ומשתתפי התוכנית "יורדים בגדול", שיעורי כושר עם מיטב המדריכים, סקאוטרים של "הדוגמניות" לעונה השלישית, ועוד.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר