מי עדן חוזרת למקור

הקונספט החדש יחבר את המים של מי עדן למקור הטבעי שלהם ברמת הגולן וידגיש את החוויה שמעניק החיבור לטבע. בנוסף, במהלך הקמפיין תחזור הסיסמא הזכורה: "מי עדן. השמפניה של הטבע"

מי עדן יוצאת עם אסטרטגיה תקשורתית חדשה למותג, במסגרתה תחזק את הבידול של המים המינרליים הטבעיים בכלל ושל מי עדן בפרט, דרך המקור והטבעיות. האסטרטגיה תוצילום: ערן לםשק בקמפיין חדש בהשקעה של למעלה מ- 4 מליון ש"ח.

הקונספט החדש יחבר את המים של מי עדן למקור הטבעי שלהם ברמת הגולן וידגיש את החוויה שמעניק החיבור לטבע. בנוסף, במהלך הקמפיין תחזור הסיסמא הזכורה: "מי עדן. השמפניה של הטבע".

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק במי עדן: "הבידול של מי עדן מגיע בראש ובראשונה מהיותם טבעיים, המגיעים לצרכן ללא מגע יד אדם, ממקור מים קבוע ומבוקר, היישר מרמת הגולן. את הבידול הזה בדיוק תעביר האסטרטגיה התקשורתית החדשה של המותג, תוך שימת דגש על חויית השתייה והטעם".

"ממחקר רחב שערך באמצעות מכון – TNS טלסקר, עולה החוזקה הרבה של הסיסמא 'השמפניה של הטבע'", מוסיפה גזית. "סיסמא זו, אשר הובילה את מסעות הפרסום של מי עדן בין השנים 1988 ועד 1994 עדיין נמצאת באופן מובהק בתודעת הצרכנים. למעלה מעשור מאז שודרה מעל המרקע, הסיסמא עדיין משוייכת אצל רבים למי עדן. למען הדיוק 33.1% משייכים אותה, באופן בלתי נעזר למי עדן. 57.5% זוכרים את הסיסמא. עם הרצון להדגיש את הבידול בין מי עדן לפתרונות המים האחרים, היה זה טבעי מבחינת מי עדן להתחבר שוב לסיסמא האהובה שמעבירה ומחדדת את המסר שלנו".

מרכיב מרכזי במהלך יתפוס קמפיין הפרסום של משרד הפרסום 'באומן בר ריבנאי', שיכיל 3 סרטי טלוויזיה, בהשתתפות דוגמנים בולטים דוגמת יואב ראובני ותמי טסקר (פרויקט מסלול). בקמפיין מתוארות סיטואציות עירוניות-יומיות (אימון חדר כושר, מעבר דירה וכיו"ב) במהלכן שותות הדמויות מי עדן, וברגע אחד, הן מועברות למרחבים הפתוחים, הטבעיים והמוכרים של רמת הגולן – מקור המים של מי עדן.

המהלך יבוא לידי ביטוי בתקשורת השיווקית של החברה בטלוויזיה, עיתונות ושלטי חוצות כמו גם באמצעות פעילות קד"מ בהמשך השנה.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר