מי עדן מרחיבה פעילותה בתחום שירותי הקפה לעסקים

מי עדן תאחד את פעילותה בישראל שאינה בתחום המים תחת המותג “פאוזה” אשר כולל מותגים מובילים בענף הקפה: lavazza ,nescaffe , saeco prontofood, ועוד.
ליאור בן ארצי, מנכ”ל קבוצת מי עדן ישראל, אומר: “שוק הקפה לעסקים מגלם עבורנו הזדמנות לפיתוח עסקי. לאורך השנים צברה חברת מי עדן מיומנות בתחומי השירות והשיווק הישיר, ורק טבעי שנרצה למנף מיומנויות ויכולות אלו לקטגוריות נוספות בהן אנו מזהים פוטנציאל. רכישה זו תאפשר לנו ליצור גוף עסקי בעל היקף פעילות של כ– 60 מיליון ₪ לשנה, ולשרת תחת המותג פאוזה למעלה מ- 20,000 לקוחות בשוק המוסדי, העסקי והפרטי”.

במסגרת הפעילות רוכשת “פאוזה”, החברה בת של קבוצת מי עדן, את פעילות הקפה של חברת נורמט פתרונות קפה (פעילות הקפה של קבוצת נורפולק), שפעילותה מוערכת בכ- 10.4 מיליון ₪ בתשעה החודשים הראשונים ב-2005. מי עדן תשקיע 8.4 מיליון ₪ ברכישת הפעילות, הכוללת, בין היתר, יבוא, שיווק, מכירה, השכרה והשאלה של מכונות להכנת קפה ומשקאות חמים אחרים.

“מהלך זה ממצב את פאוזה כגוף המוביל בענף שירותי המשקאות החמים למגזרים המוסדיים והעסקיים, עם יתרונות ברורים בתחום השיווק, הרכש והמכירות. בשנים האחרונות עברה חטיבת הקפה במי עדן תהליכי קונסילידציה ניהולית ומיקור שיווקי. פעולות אלו הביאו למעבר לרווחיות וצמיחה ואנו צופים המשך צמיחה בפעילות גם בשנים הקרובות”, מוסיף בן ארצי.

שוק שירותי קפה לעסקים מגלגל כ- 120 מיליון ₪ לשנה.










היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה