מי עדן משיקה סדרת מיני-ברים חדשה: מיני בר קומפקטי ומעוצב למים קרים/פושרים במגוון צבעים

לדברי אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן: "על פי מחקרים שערכנו, מדובר בבר מים הנותן מענה להעדפות השתייה של הישראלים, כך שיהיה להם קל ונוח יותר לשתות מים גם בחורף וגם בקיץ"

מי עדן, החברה המובילה לייצור ולשיווק מים מינרליים טבעיים, משיקה סדרת מתקני מים חדשים וקומפקטיים, בעיצוב פונקציונלי ובמגוון צבעים, המצטרפים למגוון הברים הקיימים בשירות "מי עדן עד אליך".

לפני השקת המתקנים ערכה מי עדן סקר המבקש לבדוק את העדפותיו של הצרכן הישראלי באשר לאופן השתיה, מתוך כוונה להתאים את פונקציונאליות הבר החדש וצבעיו לצרכי הלקוח. מהסקר, שנערך על ידי חברת המחקר טלסקר בקרב מדגם צרכנים, עלה כי הישראלים מעדיפים את מי השתייה שלהם קרים בקיץ (73%) ופושרים בחורף (60%).

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן אומרת: "המיני בר החדשי מוסיף למגוון הברים של מי עדן את הפונקציונליות הזו, ונותן מענה בדיוק לצורך שהעלו הנסקרים – בבר מים אחד. כך יכול הלקוח להנות ממים מינרליים קרים ופושרים, ולשתות יותר מים, גם בקיץ וגם בחורף".

עוד עלה מהסקר כי הישראלים מאד סולידיים כשזה מגיע לצבעי המטבח. למעלה משני שליש מהנשאלים (67%) אמרו כי המטבח בביתם בגוונים שונים של לבן/שמנת/עץ (אגב, לכמעט מחצית מהנשאלים – 48% – מטבח בצבע לבן/שמנת). גם את מוצרי המטבח הנלווים (מיקסר, טוסטר וכד') מעדיפים רוב הישראלים (55.5%) בצבעי לבן. הגוון השני המועדף על הישראלים הוא מתכת או נירוסטה. כ- 17% מעדיפים את המוצרים בגוונים אלו.

גם נושא זה נלקח בחשבון לקראת השקת המיני בר החדש של מי עדן והוא מוצע בצבעים המתאימים לרוב המטבחים הישראליים: לבן, כסוף ושמפניה, ולמען המגוונים גם באדום, כחול, ועוד. "אנו מאמינים שכל אחד ימצא את המיני בר המתאים לצבע ולסגנון המטבח שלו בסדרת המיני ברים החדשים וכך יוכל להצטרף לשירות" מסכמת גזית.

המיני בר החדש, מותאם כאמור לצרכי הלקוח הישראלי ולמטבח הישראלי שהינו בעל מימדים קטנים באופן יחסי לאמריקאי ולאירופאי. מידותיו של המיני בר החדש קומפקטיות. גובהו 32.5 ס"מ ורוחבו 26 ס"מ בלבד והוא מותאם לעמוד על השיש או שולחן המטבח ומשתלב בו היטב.

את המיני ברים החדשים ניתן לרכוש במחיר של 468 ₪ (עד 24 תשלומים בכרטיס אשראי).


כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר