חברת מי עדן, המוכרת כמובילה בתחום המים המינרליים הטבעיים בישראל, נכנסת לקטגוריית שיווק פתרונות קפה. לצורך כך, תגייס מי עדן את מערך השיווק וההפצה שלה על מנת שיפיץ וישווק מכונות קפה, טעמי קפה ועזרים מעולם הקפה גם ללקוחות הפרטיים והעסקיים של החברה.
בכך למעשה תקים מי עדן פלטפורמת שיווק והפצת מכונת קפה מקבילה לחברת הבת שלה "פאוזה"' המספקת פתרונות קפה לעסקים והנה יבואנית מותג העל האיטלקי LAVAZZA.
מיכאל רבינוביץ , סמנכ"ל שווק וקמעונאות, במי עדן ישראל, אומר כי מדובר בהחלטה אסטרטגית של החברה להפוך את מערך השירות וההפצה שלה ל-ONE STOP SHOP לפתרונות שתיה, ולהעניק ללקוחות חיבור בין המוצרים השונים.
תחום הקפה נחשב בקבוצת מי עדן למנוע צמיחה עיקרי, והיא פועלת לחיזוק ופיתוח יחידת הקפה והמשקאות החמים שלה. בשנה האחרונה רכשה פעילות הקבוצה באירופה את החברה הבריטית "שייקספיר קפה", ממפעילות פתרונות הקפה העצמאיות הגדולות ביותר בבריטניה.
כחלק ממבצעי ההשקה תציע החברה אשר תשדרג את חווית הקפה באמצעות מחירים אטרקטיבים על מכונות דוגמת lavazza blue 1000, המתאפיינת בהספק עבודה גבוה ובעיצוב יוקרתי ע"י מעצב מותג FERRARI, וכן באמצעות אספקה שוטפת של מים מינרלים איכותיים, קפסולות קפה ועזרים אחרים, לצד אחריות ושירות כוללים.