מי עדן עולה בקמפיין למי עדן אקטיב בכ- 3 מיליון ש"ח

חברת מי עדן יוצאת בקמפיין פרסומי לחנוכת סדרת מי עדן אקטיב – מים מינרליים בטעמים, המעניקים לדברי החברה אנרגיה מתמשכת.

בקמפיין הטלוויזיה נעשה שימוש נוסף בשפת "השקשוקים" של מי עדן, שזכתה לפרסים ומתבססת על העובדה כי 70% מגופנו הוא מים, ולכן כל תנועה של הגוף מלווה בשיקשוק מים ומעבירה את חשיבות בחירת המים בהם אנו ממלאים את גופנו.

הקמפיין מתאר יום בחייו של צעיר בעיר מודרנית, ה"מדביק" את העוברים והשבים הנתקלים בו בקצב המיוחד שלו, ויחד הם יוצרים שיר מוכר משקשוקים.

הקמפיין באמצעות משרד הפרסום "באומן-בר-ריבנאי" עולה בטלוויזיה, קולנוע ובשילוט חוצות, בהיקף של כ- 3 מיליון ₪. בהמשך יעלה הקמפיין גם באינטרנט.

'מי עדן אקטיב' הם מים מינרליים פונקציונליים בטעמים, מבוססים על המים הטבעיים של מי עדן (95%) ומעניקים לצרכן אנרגיה מתמשכת. בסדרה שלושה טעמים: תפוח, לימונענע ותות המתקבלים מתמציות פרי טבעיות, ללא חומרים משמרים וללא צבעי מאכל. .

קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית מי עדן: קרן ימיני
מנהלת שיווק ופיתוח עסקי תחום קמעונאות: צאלה שרון
במאי: שחר סגל
חברת הפקה: POV
משנה למנכ"ל קריאייטיב: דיוויד אדלשטיין
סמנכ"ל הפקה: דורית גווילי
מנהל קריאייטיב: עד נוי
קריאייטיב פלנר: יריב רטנר
ארט: מיכל גונן
ראש קבוצה: עידית צוקרמן
סופרוויזר: יעל קנדר
תקציבאית: מיכך שטופמן
מפיקה: גלי שטרקמן
מנהל פלנינג: עמית קורן
פלנר: עדו אונגר
מדיה: זניט מדיה






היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה