מי עדן עולה עם קמפיין פרסום תדמיתי חדש בהשקעה של כ- 250 אלף דולר

הקמפיין התדמיתי, תחת הכותרת "מי עדן. כמו שהטבע התכוון", ממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים היום בשוק

חברת מי עדן עולה בקמפיין טלוויזיה תדמיתי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ- 250 אלף דולר.

הקמפיין התדמיתי, תחת הכותרת "מי עדן. כמו שהטבע התכוון", ממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים היום בשוק.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרלים של מי עדן, המגיעים לצרכן הסופי ללא מגע יד אדם, וללא סינון מלאכותי בהרכבם הטבעי, בדיוק כמו שהטבע התכוון.

קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית במי עדן – הילית הראלי
משרד פרסום – באומן-בר ריבנאי
מנהל קריאטיב – דיוויד אדלשטיין
קופירייטר – יריב רטנר
ארט דיירקטורית – ענת זבצקי
מנהלת לקוחות – אירית סחר
סופרווזרית – נויה אידלסון
תקציבאית – אפרת ברנס
מנהל פלנינג – דיוויד קוסמיין
פלנר – עמית קורן
מנהלת הפקה – דורית גווילי
מפיק – אלון שמואלוף

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר