fbpx

מי עדן עולה עם קמפיין פרסום תדמיתי חדש בהשקעה של כ- 250 אלף דולר

הקמפיין התדמיתי, תחת הכותרת "מי עדן. כמו שהטבע התכוון", ממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים היום בשוק
Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

חברת מי עדן עולה בקמפיין טלוויזיה תדמיתי חדש באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, בהיקף השקעה של למעלה מ- 250 אלף דולר.

הקמפיין התדמיתי, תחת הכותרת "מי עדן. כמו שהטבע התכוון", ממשיך את האסטרטגייה השיווקית של מי עדן לבידול המותג מול כל פתרונות המים הקיימים היום בשוק.

אורית גזית, סמנכ"ל השיווק של מי עדן, מדגישה: "דוקא היום, כשיש חלופות זמינות למים, חשוב לנו להדגיש את היתרון במים המינרלים של מי עדן, המגיעים לצרכן הסופי ללא מגע יד אדם, וללא סינון מלאכותי בהרכבם הטבעי, בדיוק כמו שהטבע התכוון.

קרדיטים:
מנהלת תקשורת שיווקית במי עדן – הילית הראלי
משרד פרסום – באומן-בר ריבנאי
מנהל קריאטיב – דיוויד אדלשטיין
קופירייטר – יריב רטנר
ארט דיירקטורית – ענת זבצקי
מנהלת לקוחות – אירית סחר
סופרווזרית – נויה אידלסון
תקציבאית – אפרת ברנס
מנהל פלנינג – דיוויד קוסמיין
פלנר – עמית קורן
מנהלת הפקה – דורית גווילי
מפיק – אלון שמואלוף

Share on facebook
Share on twitter
Share on pinterest
Share on whatsapp
Share on telegram
Share on email

היו הראשונים להגיב...

כתבו תגובה