מכון אברהמסון מציע טיפול המפחית את הדחף לאכול מוצרים שיש בהם גלוטן וסוכרים

האם אתם מסוגלים להסתכל על שוקולד ולא לאכול? האם אתם יכולים לראות עוגה ולסרב לה? להריח לחם טרי ולומר לא? אם תשובתכם שלילית, הרי שהנכם , כמו רבים וטובים אחרים, מכורים לגלוטן וסוכרים, או במילים אחרות – לבצקים ולמתוקים

האם אתם מסוגלים להסתכל על שוקולד ולא לאכול? האם אתם יכולים לראות עוגה ולסרב לה? להריח לחם טרי ולומר לא?
אם תשובתכם שלילית, הרי שהנכם , כמו רבים וטובים אחרים, מכורים לגלוטן וסוכרים, או במילים אחרות – לבצקים ולמתוקים. מכון אברהמסון, המתמחה בגמילה מהתמכרויות, טוען כי יש לו יש פתרון עבורכם.

המכון מציע טיפול המפחית את הדחף לאכול מוצרים שיש בהם גלוטן וסוכרים, דהיינו כל הבצקים והמתוקים, ובכך משפר פלאים את איכות החיים.

במכון אומרים כי לאחר הטיפול תוכלו לאכול כאוות נפשכם כל מזון שהוא נטול גלוטן וסוכר, ולאכול טוב בלי לספור קלוריות, בלי למדוד כמויות ובלי למנות נקודות – תוכלו לאכול עד שתרגישו שובע.

גלוטן הוא חלבון שמצוי בחיטה, בשעורה, בשיבולת שועל ובשיפון. זהו מרכיב חדש יחסית בתזונת בני האדם, שהחלו לגדל חיטה רק לפני כעשרת אלפים שנים . בגוף האדם הוא יוצר שכבת דביקה שנצמדת לדפנות המעי הדק, ומשבשת את ספיגת המזון בגוף. בנוסף הוא גם אחראי לשורה ארוכה של תחלואים: החל מגזים, נפיחויות, ופריחות בעור ועד לפגיעה בפריון, דיכאון וחרדה.

גם סוכר הוא אויב מסוכן לא פחות: הסוכר הנו חומר כימי. הוא מכיל חמצן, פחמן ומימן ואינו מכיל שום מינרל או ויטמין. צריכת סוכר, כולם יודעים, גורמת עששת שיניים. אבל לא כולם כיצד צריכתו משפיעה על איברי הגוף הפנימיים: שיניים אפשר להבריש ולנסות להסיר מהן את גורם הריקבון, אבל הסוכר הרי לא נשאר בפה. הוא ממשיך הלאה לקיבה ולמעיים, כשאוכלים אותו עם עמילן הוא תוסס בקיבה, וגורם נזק לאברים הפנימיים שעלולים להירקב עם הסוכר.

הטיפול של מכון אברהמסון הוא טבעי: ללא כדורים, ללא מחטים וללא שום חומרים. אנשי המכון אומרים כי בעקבות הטיפול מוותרים בקלות על מוצרים שמכילים גלוטן וסוכרים, מקפידים על תזונה נכונה ושתייה מרובה של מים, ומגלים עולם שלם של יתרונות: ירידה במשקל, עלייה בריכוז ובערנות, ושיפור עצום במצב הרוח.

את המוטו של הטיפול אפשר לסכם במשפט אחד, אומרים במכון: אוכלים טוב ומרגישים מצוין. אנשים מגיעים כדי לרזות, ונשארים כדי לשמור על החיוך וההרגשה הפנימית הטובה שקשה לוותר עליה.

תגובה אחת

  1. עברתי טיפול לפני חודש וחצי הטיפול עבר טוב והתמיכה הטלפונית באברהמסון עוזרת מאוד. לדעתי אברהמסון הכי טובים בזה. אין שאלה שאני לא מקבל עליה תשובה ולעשות את זה לבד זה פשוט הרבה יותר קשה. מרגיש את הירידה במשקל ומרגיש טוב מאוד כללית. גם השינה יותר רגועה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר