מכון היצוא: מיזם מנטורים לסיוע למנכ"לי יקבים בפעילות בינלאומית

כשמדובר בהחלטות שקשורות למיליוני שקלים המנכ"ל חייב לקבל את החלטה הנכונה על מנת לא לגרום לקריסה של העסק
המנטורים הם מי שעסקו בתפקידי ניהול בכירים בחברות פרטיות וציבוריות ומציעים את נסיונם העשיר בהתמודדות בעולם העסקי, בשיווק ובמכירות בינלאומיות

מכון היצוא יצא במיזם חדש, בו הוא מציע תכנית מנטורים ייחודית. תפקידו העיקרי של המנטור יהיה ללוות מנכ"לים של חברות, לסייע להם בהתלבטויות ובקבלת החלטות, ובכך להשפיע על השגת מטרות ויעדים של החברות, בכל הקשור לפעילותן הבינלאומית.

נתן הרצוג – הבעלים של רויאל וויין מארה"ב, ואדיב ברוך – יו"ר מכון היצוא. צילום איל קרן

המנטורים הם מי שעסקו בתפקידי ניהול בכירים בחברות פרטיות וציבוריות, ומציעים את נסיונם העשיר בהתמודדות בעולם העסקי, בשיווק ובמכירות בינלאומיות. יש לציין כי הנחנך הוא זה שבוחר את המנטור בהתאם לשיקוליו. באופן מפתיע, המגמה שנוצרה היא כי נחנכים רבים בוחרים דווקא מנטורים מתחומי עיסוק שונים מאלה של החברה שהם מנהלים.

צילום ואיור pixabay

בשנתיים האחרונות נפגע הרבה מיצוא היין לחו"ל. אומנם יקבים המשיכו לשלוח יינות לקהל הכשר, אבל שווקים חדשים לא נפתחו ופרויקטים רבים נתקעו. חוסר הוודאות עדין מרחף באוויר, והחלטות רבות ממתינות או מוקפאות בגלל הפחד להחליט. כשמדובר בהחלטות שקשורות למיליוני שקלים, המנכ"ל חייב לקבל את החלטה הנכונה על מנת לא לגרום לקריסה של העסק.

התייעצות עם מומחים שאינם בעלי עניין והם שמים הכול על השולחן לטוב ולרע, מאפשרת למנכ"ל לראות דברים אחרת ולקבל את ההחלטה הנכונה בסופו של דבר.

מכון היצוא מזמין מנכ"לים של יקבים להשתמש בשירות של המנטורים (שעושים זאת בהתנדבות), וגם מבקש ממנכ"לים להצטרף ולהירשם כמנטורים, על מנת לתרום מנסיונם העשיר לאחרים.

 

מידע נוסף והרשמה כאן

 

עדי טייכר – מנהלת ענף מזון ופודטק. צילום מכון היצוא

ממכון היצוא נמסר לי, כי עד עתה לא הגיעה כל בקשה מיקב לקבל מנטור. זו סיבה מצוינת לכך שעדי טייכר, מנהלת ענף מזון ופודטק במכון היצוא, שנכנסה לתפקידה לאחרונה, תגיע ליקבים או תקיים מפגש היכרות עם הבכירים בענף היין, על מנת להציע להם את כל הטוב שמכון היצוא רוצה להרעיף עליהם.

עבודת רגליים מתבקשת בענף היין הרדום שלנו. 

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

עוד במדור 

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר