מכונת קפה אוטומטית של DeLonghi פועלת באמצעות אפליקציה

אפליקציה ייעודית הנקראת Coffee Link App מאפשרת יצירת מגוון משקאות חדשים, עוזרת בהפעלת המכונה ונותנת הסבר לכל פעולה
למכונת הקפה האוטומטית של דלונגי יש עיצוב ארגונומי והיא מופעלת באמצעות מסך מגע TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' התורם לקלות ההפעלה

חברת ברימאג, המתמחה ביבוא, שיווק והפצת מוצרי חשמל לבית ולמטבח, מציעה מכונת קפה חדשה של מותג DeLonghi (דלונגי):  ECAM 650.85.MS – מכונת קפה אוטומטית הפועלת באמצעות אפליקציה: כך ניתן להכין את הקפה מפולי קפה שנטחנים במקום בלחיצת כפתור אחת או ע"י הפעלת המכונה מהאפליקציה, וברגע שהקפה מוכן לקחת אותו מן המכונה וליהנות מכוס קפה חם. המכונה מספקת מגוון רחב של מתכונים לקפה וחלב, אותם ניתן לתכנת בקלות. כך יכולים שישה אנשים לתכנת את פרופיל השתייה לפי טעמם האישי.

אפליקציה ייעודית הנקראת Coffee Link App, מאפשרת יצירת מגוון משקאות חדשים, עזרה בהפעלת המכונה והסבר לכל פעולה. בנוסף מצוידת מכונת הקפה במספר פונקציות ההופכות את השימוש בה לפשוט יותר, ביניהן שילוב של הקצפה ידנית עם סטימר, המעניקה אפשרות לשלוט אוטומטית על כמות הקצף וטמפרטורת החלב בכד החלב המיועד לכך. ניתן גם להכין שוקו בכד נוסף המגיע יחד עם המכונה, שבתחתיתו יש מערבל המערבב את אבקת השוקו עם החלב למשקה שוקו. באותו כד ניתן להכין עם מערבל אחר משקאות קרים כמו שוקו קר, קפה קר, וקוקטיילים מיוחדים.

למכונת הקפה האוטומטית של דלונגי יש עיצוב ארגונומי והיא מופעלת באמצעות מסך מגע TFT צבעוני בגודל 4.3 אינץ' התורם לקלות ההפעלה. משקל המכונה 12.5 ק"ג, קיבולת מיכל המים 2 ליטר, קיבולת מיכל הפולים 400 גרם, קיבולת קנקן החלב 0.5 ליטר, והיא פועלת בלחץ של 19 בר.  המחיר 8,990 ₪.  ניתנת למכונה אחריות לשנתיים.

 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר

הרשמה לניוזלטר