מלון בוטיק במיתוג חריג באילת הרועשת: שומר על השקט

מלון "סנטרל פארק" האילתי השלים מהלך מיתוג מחדש. מייעד את עצמו למי שאוהב חופשה שקטה, אינטימית, שונה

מלון "סנטרל פארק" אילת טוען (בשקט) כי אינו עוד מלון באילת. המלון תוכנן כדי לתת מענה לתייר הישראלי המחפש חופשה שלווה באווירה המיוחדת של אילת.
בדרך כלל, בתי המלון מתחרים ביניהם על רמת הדציבלים הבוקעת ממועדוני הלילה שלהם ומצוותי הבידור הקולניים.

מלון "סנטרל פארק" פונה לקהל שמחפש אפשרות לשבת בבריכה וליהנות מקריאת ספר טוב ללא מוזיקה רועשת. המלון פונה לקהל שמעריך איכות אדריכלית. ציורי מקור של הציירת אילנה דיין תלויים על הקירות, הריהוט נבחר בקפידה ובטוב טעם, תוך ליווי צמוד של מעצבת הפנים לימור לוי.

זה הקו בו בחרו ללכת האדריכל בני טיטו ואיציק דיין בעלי המלון, האומרים כי למלון שיק אירופאי אלגנטי בקווים נקיים. המלון פונה לתייר הישראלי הסולידי, לתייר מחו"ל לאיש העסקים ולקבוצות איכות קטנות המגיעות בעיקר לקיום התכנסויות עסקיות פרטיות או למטרות חופשה קלאסית רומנטית.

בסנטרל פארק אילת 170 חדרים מעוצבים ומאובזרים במיטב הנוחות, ביניהם "חדרי הטראס", חדרי גן בקומת הקרקע, הפונים היישר לנוף הירוק ולמדשאות של פארק בנימין. יש 4 סוויטות מרווחות ודירת יוקרה מסוגננת בגג המלון.

כל אולם בשדרת הבידור עוצב בסגנון אחר וייחודי לו. בית הקפה "דנה" לנשים בלבד, בסגנון אנגלי-כפרי. הפאב בסגנון אירי-סקוטי,ומועדון הלילה בסגנון מרוקאי – מזרחי .
יש גם מועדון כושר חדיש ומשוכלל, אולם סקווש ושולחנות ביליארד.
ניתן ליהנות משרותי הספא של המלון, ג'קוזי, סאונה רטובה ויבשה, וטיפולי מסז' אישיים.

על מנת למצב את המלון על פי הקווים המנחים של איש העסקים, מסביר בעל הבית דיין, שלשיטתו עדיף לראות את המלון חצי מלא, אך ממוצב נכון- מלון בוטיק שקט, עסקי, אינטימי.




כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

מאמרים קשורים

הרשמה לניוזלטר